Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spillerne. Taktisk var vi dritdårlige. Flaks at vi putter tre og flaks at vi ikke slipper inn minst ett.

United taper. Blame Moyes.

United vinner. Spillernes fortjeneste.

Å være manager tror jeg er et helvete.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvem som bestemte hva, men hvorfor gi fra seg initiativet i en kamp de styrer, legge seg bakpå og forsvare seg resten av kampen når olympiakos kun trenger et mål for å hive de ut?

Skrevet

Det var også tydelig at det var mye mer vilje enn taktisk overlegenhet i angrep. Synes ikke det var noen særlig plan bak angrepsspillet, men Rooney, Welbeck og van Persie spilte alle ekstremt bra, og det holdt mot et lite effektivt Olympiakos, som for å være helt ærlig, er milevis unna nivået som trengs i utslagsrundene i CL.

Skrevet

Dortmund - Man Utd

PSG - Aletico

Real - Chelsea

Bayern - Barcelona

Drømmetrekning.

Min er:

Bayern - Real

Chelsea - Barcelona

PSG - Dortmund

Atletico Madrid - Utd

Skrevet

Jeg er sikker på at Dortmund scorer mye mot oss. Jeg har sett Atletico i det siste og er rimelig sikker de ikke scorer altfor mange mot oss, men kanskje enda viktigere at jeg så hvordan Milan hadde en del gode perioder mot de offensivt og hadde mange mange sjanser i hjemmekampen og en del åpninger til og med i bortekampen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan bli spennende.

Skrevet

Må ikke undervurdere PSG. Det blir nok knalltøft.

Undervurderer de ikke, men kollektivt er de svakere enn oss. Klarer vi å ta ut Zlatan har ikke det laget mye å stille opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...