Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2014

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skulle vel ikke vært corner i forkant av 2-0? Så ut som at ballen allerede var ute før den traff forsvareren.

Så ikke ut som en corner, nei. Ballen traff forsvareren, men er usikker på om ballen var over linja eller ei.

Edit: Det rimte.

Endret av Dysfuncti
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke se mer. Det var sykt kjedelig og Galatasaray er elendig. Gleder meg til lørdag når det endelig skal spilles litt underholdende fotball på Stamford Buss.

Underholdende? Du som klager på at Chelsea bare busser og spiller for uavgjort kan ikke seriøst mene at vi skal underholde på brua til helgen? Tipper det blir en sykt tight match med et småheldig cornermål til oss eller noe.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Helvete til et mål av Hulk.

Skrevet

Moyes leverer. 3-0 og United er videre.

Spillerne. Taktisk var vi dritdårlige. Flaks at vi putter tre og flaks at vi ikke slipper inn minst ett.

Spår slakt av en annen verden i kvartfinalen, uavhengig av hvem vi møter.

Skrevet

Egentlig håper jeg vi møter Dortmund. De har ganske mange skader for øyeblikket (vet ikke hvor lenge de er borte) pluss at Lewandowski er suspendert i den første kampen. Å starte borte hadde vært bra. Men samtidig ønsker jeg at Dortmund skal vinne hvis ikke vi gjør det, men men..

Skrevet

Buttner må sannsynligs starte den kampen, ikke glem det.. Gud bedre.

La oss håpe Evans er klar, han har gjort det bra for Nord-Irland som venstreback. Eventuelt flytte Rafael dit og Jones (IKKE Smalling) på høyre.

Skrevet

Ganske enig i det du foreslår egentlig. Faen så kjipt at captain Evra måtte plukke opp den der gule altså.. ellers en ganske perfekt kveld (ser ut som RVP overlevde knock'en..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...