Gå til innhold

Ditt Drømme spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har flere drømmespill.

 

Det største er kanskje et spill basert på Baldur's Gate men med historien til Ringenes Herre. Utvidet gameplayet litt slik at du kunne styre hele brorskapet. Reise gjennom bokas handling. Det hadde garantert blitt en suksess! *drømme*

 

En annet drømmespill er en skikkelig multiplayerversjon av GTA der du kunne være delaktig i en krig mellom gjengene. Sloss om områder, narkotika, våpen, whatever. :)

 

åååh.. som musikk for mine ører (Baldurs Gate:)

totalt enig!

 

 

noe annet jeg kunne tenke meg var

 

GTA i FPS style, med *ORDENTLIG* gjeng krig, stå med rifler på hjørner, skyte motstander, muligens MMORPG tom!

Lenke til kommentar

Blanding av:

Command & Conquer serien

Half LifeCounterstrike

Worms :D

 

Det må vere Multiplayer, kanskje MMORPG.

 

Ein mix av strategy og first person shooter, ein god historie, og oppdatert kontinuerlig, skal ikkje koste å spille online. Eg har ingen drøm om at AI skal vere supergode, det skal MP delen ta seg av.

 

Det er brettbasert og gameplay er delt i mange kategorier. F.eks. eitt brett der du er FPS og driver med saker og ting, og neste skal du kanskje vere commander og drive strategi (red alert).

 

Edit: Blizzard skal vere med, og EA skal ikkje vere med.

Lenke til kommentar

En form for GTA III, men med über grafikkmotor, sånn at du får fotorealistisk grafikk i 1600x1200 uansett PC :D

Så måtte der vere 100% realistisk lyd, på _alt_ som kan skje rundt deg. I tillegg vil en 100% realistisk fysikkmotor vere å fåretrekke..

ALLE bygninger, kjøretøy og ting skal gå ann å gå inn i/bruke som det skal i virkeligheten.

Heile verden skulle vert rendra som _en_ DIIIGER map, sånn at du kan flytte deg OVERALT. Det skal vere uendelig god AI, som genererer oppdrag av alle typer av seg sjøl. Ting beveger seg i forhold til kverandre pga fysikk, ikkje fordi "når [ting] treffer [ting2], utfør [bevegelse]".

F eks, en bilmotor. Heile motoren går "rundt" pga bevegelser overalt liksom. Dette gjelder _ALT_ i heile spillet.

 

Uoppnåellig, men KULT :yes:

Lenke til kommentar

Mitt drømmespill ville vært en blanding av Morrowind, Fallout, System Shock 2 og muligens tribes 2.

 

Gameplayet er på mange forskjellige planeter man får tilgang til når man har et romskip, og hver planet er like stor som Vvardenfell i morrowind. Flere steder og utforske, romstasjoner osv, og man styrer som i system shock 2, så det er masse FPS elementer innblandet. Men samtidig er det et RPG så man må snakke med masse folk osv, og man får level up og lærer nye skills. (skills system som i fallout, bare med enda flere skills) Verdenene må være litt mer variert enn morrowind, så det er noen steder som faktisk er vanskelige. Noen NPCs kunne man fått med seg, og man hadde ikke trengt å være menneske, men f.eks super-mutant eller et annet romvesen. Noen lavtgående fly og kjøretøyer hadde også vært kult, så man kunne fly over en diger morrowind verden og skyte ned fientlige fly over andre baser. Etterhvert kan man kjøpe større romskip, så man kan putte andre kjøretøyer inni, så man kan ha sin egen star destroyer fra starwars. Kanskje også en egen hær, som man kunne styre med en spesiell screen som command circuit i tribes. Og man burde selvfølgelig kunne slåss selv også.

 

Nå har jeg ikke spilt KOTOR, men jeg innbiller meg at det ligner veldig mye på mitt drømmespill. Gleder meg til jeg kommer hjem og kan spille det!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
et

annet drømmespill er et spill hvor man kan gjøre hva man hvil når man hvil

 

Spillet skal hete the world in your hands

 

Du kan reise rundt i hele verden skaffe forskjellige jobber bli kriminell

freds kjemper osv

 

og at hver eneste krinkel og krok var nøyaktig likt som øyet ser det i virkeligheten

 

Tenk deg å stå uten for ditt eget hus på skjærmen..

Snike deg in i bin ladens huler

 

et spill du virkelig kunne spillt i all evighet...

 

JEG GADD IKKE Å SETTE KOMMA OG PUNKTUM

FORDI JEG ER LAT :)

 

*Animasjon slettet av moderator*

1232792[/snapback]

 

Det hadde vert rått ja! :dribble:

 

Men sikkert vert dyrt å lage :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...