Gå til innhold

Ditt Drømme spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mener at dette temaet har vært oppe før men,

 

Mitt drømmespill:

 

En blanding av følgende spill:

- The sims (tro det eller ei)

- Americas Army

- GTAIII

- Natural Selection

- C&C Generals

- Flight simulator

- osv

 

Kluet er det at først blir man født, dermed går man rundt som 3 åring i huset, å knuser vaser, spytter mat på mamma osv, kort sagt gjør alt det man alltid har hatt lyst til!

Etterhvert blir man eldre og begynner på skolen, her kan ma velge om å bry seg, eller bare gi F****, bryr man seg og får gode karakterer kan man søke jobb.

Som for eksempel i hæren (americas army)

eller i politiet, eller som jagerfly pilot osv....

 

Er klar over at dette spillet hadde vært ekstremt dyrt og vanskelig å få til, men du spurte etter mitt drømmespill! :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenke meg et skikkelig "Sniper-spill". Snike rundt med kikkert-sikte. Savner momenter som å bedømme avstand, vind ol. Ta ut de rette personene etter f.eks bilder, etteretning og slike ting. hadde vært morro med forskjellig kamuflasje. Som Ghillie-suit. Problemet er vel at det hadde blitt kjedelig i lengden. Men det hadde vært morro å prøvd.

Lenke til kommentar

Drømme bilspellet er nok et spell med full WRC F1 osv sesonger, med realistisk fysikk osv. De taperne som lager spill idag er brødhuer :lol: .

 

 

Drømmespellet i det hele tatt hadde verdt ett WW2 spell som vart online og real time! Med alle frontene på en gang(hadde trengt millioner av spellere da). Med generaler og folk som faktisk følger ordre. Når man dævver, så blir man utestengt i MINST 10 min, altså man må værra forsiktig.

 

Som en massive multiplayer FPS eller no sånt.

Lenke til kommentar

Drømmespillet mitt er et spill som gir samme følelsen som Everquest gav første gang jeg startet opp for tre-fire år siden... Herregud så fett å starte og føle seg helt hjelpeløs i en verden og se en Wood Elf by som faktisk var OPPE UNDER TRETOPPENE...MED MASSE ANDRE SPILLERE LØPENDE RUNDT!!!

 

hehe, nei tror ikke noe slår den første WOW feelingen der. Har tenkt litt på det og jeg tror det neste må bli full VR eller kanskje nevrologiske implantater til hjernen ellerno :p

Lenke til kommentar

Har flere drømmespill.

 

Det største er kanskje et spill basert på Baldur's Gate men med historien til Ringenes Herre. Utvidet gameplayet litt slik at du kunne styre hele brorskapet. Reise gjennom bokas handling. Det hadde garantert blitt en suksess! *drømme*

 

En annet drømmespill er en skikkelig multiplayerversjon av GTA der du kunne være delaktig i en krig mellom gjengene. Sloss om områder, narkotika, våpen, whatever. :)

Lenke til kommentar

En slags krigs MMORPG der man begynte som

en menig med ingen skills, man tåler ikke mere enn

1-2 skudd. Hvist man overlever kan man automatisk

Etterhvert som man overlever får man flere "skills poeng"

dette gjør at karakteren din blir raskere sterkere, tåler mere osv.

Hvist du er så uheldig og blir skutt så må man begynne på ny med en helt fersk karakter,

så det gjels og ikke leke superhelt og storme fram og hive granater og skyte vilt rundt seg som i CS, alså alt avhenger av deg som taktikker og

hvordan du velger og gå fram.

Alt er om og overleve.

Spillet skal også ha veldig fin grafikk, og ragdoll effekter.

Og være realistisk når det kommer til dette med blodeffekter, våpen kaliber og kraft.

Det SKAL også være masse forskjellige kjøretøy.

Disse skal være vanskelige og kjøre. Man må omtrent kunne kjøre en bil på ordentlig for og greie og kjøre en i spillet.

det samme gjelder helikoptere osv.

Man kan dog trene seg offline med dette og få visse serefikater på

forskjellige ting som kan uploades til din karakter sin "bio"

Man kan også velge hvordan karakteren skal se ut,

Outfit velger man til og begynne med.

denne kan slites ut etter og ha vært i mye kamp og få en røfft look :)

 

Dette er mitt drømmespill :)

Lenke til kommentar

Mitt drømme spill er et Fallout lingnede spill, bare at du kan reise rundt i hele verden...

tenk deg karl johan som base for super mutanter.. det hadde vært drit fett.

Og du kunne velge ka for et land du ville komme fra... kjøre robåt me 9.9 over svenske grensen og på sjø veien møtte du mange hindringer som farlige ghouls med baderinger..

Hemmelige små øyer som du kunne legge til. osv

 

Jeg vill ikke snakke mer om det pga, da vil jeg falle i tanker resten av mitt liv..

Lenke til kommentar

Det hadde vært kult med et RTS spill hvor man startet langt bak i tid som f.eks AOE, også kunne man enten bruke resursene på å gå opp i ny tidsepoker, helt til nå tiden.. Eller så kunne man bli i gammel tida og bruke ressursene på magikere, alver, dverger osv.. Som ble mer mektig jo mer man brukte på de.. Vil også ha med units som koster sinnsykt mye ressurser, men som til gjenngjeld kan ta ut en hel hær.. Kult scenario er en hel haug med archers mot maskin gjevær folk.. Archene eiier fordi man har forsket på "shields" til magikerne.. Man må også sette inn litt heroes og sånn som i warcraft3, om man velger og gå i ny epoker blir de isteden generealer..Alle unitsene på bli bedre jo flere de dreper (som i RA2), mens heroen/generalen er som i warcraft 3.. Annet kult scenario er en haug med fly som bomber de som har valgt å gå "fantasy" veien, men heroen eiier de med sin tornado.. Kanskje vanskelig å balansere, men tror det kunne blitt kult..

Lenke til kommentar
En slags krigs MMORPG der man begynte som

en menig med ingen skills, man tåler ikke mere enn

1-2 skudd. Hvist man overlever kan man automatisk

Etterhvert som man overlever får man flere "skills poeng"

dette gjør at karakteren din blir raskere sterkere, tåler mere osv.

Hvist du er så uheldig og blir skutt så må man begynne på ny med en helt fersk karakter,

så det gjels og ikke leke superhelt og storme fram og hive granater og skyte vilt rundt seg som i CS, alså alt avhenger av deg som taktikker og

hvordan du velger og gå fram.

Alt er om og overleve.

Spillet skal også ha veldig fin grafikk, og ragdoll effekter.

Og være realistisk når det kommer til dette med blodeffekter, våpen kaliber og kraft.

Det SKAL også være masse forskjellige kjøretøy.

Disse skal være vanskelige og kjøre. Man må omtrent kunne kjøre en bil på ordentlig for og greie og kjøre en i spillet.

det samme gjelder helikoptere osv.

Man kan dog trene seg offline med dette og få visse serefikater på

forskjellige ting som kan uploades til din karakter sin "bio"

Man kan også velge hvordan karakteren skal se ut,

Outfit velger man til og begynne med.

denne kan slites ut etter og ha vært i mye kamp og få en røfft look :)

 

Dette er mitt drømmespill :)

 

:yes::yes::yes: Hadde gladelig betalt noen hundre for å være med på det.. Jeg skulle vært en uber forsiktig sniper, og sett en band of brothers episode før jeg logget meg på :)

Lenke til kommentar

er enig med Aasgaard her, gta med mere frihet.

Problemet med alle spill så langt er at spillbarheten er altfor begrenset. Du har for få muligheter til å påvirke hva som skjer. Forhåpentligvis er det ikke snakk om mer enn 2-3 år før dette faktisk er løst.

 

Tenk så fett det hadde vært med f.eks. vice city, 10x større (inkludere 10 byer til f.eks.). Et par oppdrag nå og da for å hjelpe til litt, eller gi deg viktige ting. F.eks. at du hører rykter om en narko deal et sted, raner de, ansetter et par dealere, og begynner å deale på et gatehjørne et sted. tjener penger der, ansetter flere, årner flere dealer, raner en bank, utvider... ergo, gjør wtf du vil, men penger er mucho importante (as in real life).

Lenke til kommentar

Mitt drømmespill forutsetter fullverdig kunstig intelligens og rå cpugpu-kraft på størrelsesorden "guds egen desktop-pc"... :-)

 

Tenk helt fritt spill a la Morrowind, Freelancer og Elite. MEN: både fysikken til universet og oppførselen til folk som bor der skal være dynamisk og realistisk modellert.

 

En kul feature med dette drømmespillet er følgende: når man er lei av å henge på et sted, kan man spole tida frem noen 101001000 år. (F.eks pga at man er i cryosleep eller reiserhaiker rundt mellom solsystemer tregere enn lyshastigheten). Når man vender tilbake til det samme samfunnet har det utviklet og forandret seg- arkitektur, mote, relgion, politikk har endret seg naturlig mens man er borte, evt blitt feid vekk eller forandret av krig, aliens, naturkatastrofer etc.

 

F.eks kan man komme til en planet som er en terraforming-koloni der alle lever under svære glasskupler og har et fint demokrati. Etter å ha tradet litt med dem og blitt lei idyllen, drar man igjen og kommer tilbake når et par hundre eller tusen år har passert. Hey, vær og klima ligner på jorda, men de har forurenset masse og bor i svære bladerunner-bystater med adels-styre! De har masse kul teknologi man kan græbbe til seg også!

Neste gang man er tilbake igjen har en istid rullet inn over hele kloden, og de folka som er igjen lever under et strengt teokrati der prestene styrer alt... Okay, da får man livnære seg ved å leke leiesoldat i noen korstog mellom forskjellige relgioner da...

 

Osv osv osv.. :-)

 

Problemet med dette drømmespillet er at man antagelig kunne blitt sittende foran det 24/7. Hadde vært noe å sysselsette seg med på gamlehjemmet iallfall, håper det er mulig om en 50 års tid. :-D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...