Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - tomsi42 - Sigma 60mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, nå ser jeg blålysene i lyssporbildet ja.

Virkelig knallfarger i refleksjonene i bilen her, brer seg til og med over hele taket. Vel sett.

Takk. Refleksjonene var det faktisk vanskelig å unngå å se :)

 

Fint med de gjentatte refleksjonene, flotte høstfarger.

Takk.

 

Fin komposisjon med masse refleksons-rot - man får virkelig følelsen av høst.... :yes:

Takk.

Lenke til kommentar

11. Ut på tur, aldri sur

10205070413_bf7d11191a_z.jpg
G3; 1/100s; f/2.8; ISO 1600

 

Nå har jeg jo vært hjemme nesten en uke, så det er på tide å reise litt igjen. Sitter på Gardermoen og nyter en Guinness mens før flyet går.

 

 

 

Måtte bare ha med denne gamle kjenningen - den pleier jo å være med på festen:

10205068873_6e4aafa188_z.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Herre min hatt for en reisevirksomhet da. Må innrømme at Guinness'en er fotogen, og taper seg (selvsagt) ikke i fravær av farger. For min del er den nok bedre på bilde enn i ganen, blir en litt for stor munnfull for meg. Da heller en Trappist-øl eller noe. Liker fraværet av forstyrrende detaljer her. Kjenner godt igjen kjenningen, kanskje i bedre form nå enn på lenge.

Lenke til kommentar

Spoileren den 10. gir meg akkurat den riktige høstfølelsen :)

Takk - den busken er mitt høst-barometer: 2012, 2011, 2010 (1), 2010 (2) ...

 

Herre min hatt for en reisevirksomhet da. Må innrømme at Guinness'en er fotogen, og taper seg (selvsagt) ikke i fravær av farger. For min del er den nok bedre på bilde enn i ganen, blir en litt for stor munnfull for meg. Da heller en Trappist-øl eller noe. Liker fraværet av forstyrrende detaljer her. Kjenner godt igjen kjenningen, kanskje i bedre form nå enn på lenge.

Ut på tur, aldri sur ;) Bare en kort tur denne gang, til Kristiansund. Jeg foretrekker Guinness fremfor Trappist; heldigvis finnes begge, så vi kan velge :)

 

Kjenningen har hatt en snill vinter, og fin sommer (etter at regnet ga seg). Så den burde være i form ;)

 

Guiness så meget innbydende ut. Godt komponert :) (Og sikkert meget god)

Den smakte, den. Men like god som i Irland, er den nok ikke ...

Lenke til kommentar

Likte de blå lysene i 9 oktober. Tilfører noe ekstra, noe mer enn vnlige lys. De passer bra inn mot det røde. Det du valgte var etter min mening bedre enn spoilerbildet. Flotte refleksjoner i bilden den 10. Jeg hadde kanskje kroppet bildet ørlitegran mer for ikke å få med meg så mye bil. Ellers en veldig fin komposisjon. Guinness er nesten alltid godt. Særlig på vei hjem fra jobb når man er litt sulten, og har lyst på øl :)

Lenke til kommentar

Ha, ha...der kom den igjen ja - den i spoiler :rofl:

Den slipper ikke unna :)

 

Likte de blå lysene i 9 oktober. Tilfører noe ekstra, noe mer enn vnlige lys. De passer bra inn mot det røde. Det du valgte var etter min mening bedre enn spoilerbildet. Flotte refleksjoner i bilden den 10. Jeg hadde kanskje kroppet bildet ørlitegran mer for ikke å få med meg så mye bil. Ellers en veldig fin komposisjon. Guinness er nesten alltid godt. Særlig på vei hjem fra jobb når man er litt sulten, og har lyst på øl :)

Takk for kommentarene - skal ikke protestere på at Guinness hjelper mot sulten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...