Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - tomsi42 - Sigma 60mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Interessant å se at ølbryggingen skjer helt fra scratch, det var imponerende. Synd at stupedama hadde forlatt stedet, men du fikk da et stramt og fint bildet allikevel.

Ikke bare det at ølbryggingen skjer helt fra scratch, resultatet blir like bra som de gode håndverksbryggeriene der ute (aka. micro-bryggerier).

 

En behagelig minimalisme over stupebrettet...

Takk.

 

Du skulle latt som om 14mm var festobjektivet ditt :dremel:. Det ble minst like bra som når jeg så det på kameraskjermen. Nå var ikke det ment som en klage på 60mm-bildet, kanskje like greit å benytte sort/hvitt her siden de gule elementene var utenfor synsvinkelen uansett. Fin, om enn kjølig tur på Tjuvholmen.

Tror jeg hadde hadde litt fersket hvis jeg hadde gått over til 14mm-en :) Takk for en fin tur.

 

Spoileren på 17. likte jeg spesielt godt - flotte farger.

Takk.

 

Katter er ålreite dyr :) Tenkte først det kunne gjort seg og lysnet det litt, men ved ettertanke er det nok best i så sterke kontraster.

 

Fint og minimalistisk stupebrett, gjorde seg i SH.

Takk

 

Ga deg en pluss på juleølet. Kult. :thumbup:

Takk, det var hyggelig. Håper vi kan gi ølet en pluss eller to når det er klart til å drikkes :)

 

Jeg likte både ølbrygging og stupedama som har dratt hjem. Godt komponerte bilder og pen etterbehandling.

Takk.

 

Kattebildet og ølbrygging falt veldig i smak hos meg, fint og minimalistisk stupebrett også.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det litt av hvert. Er litt misunnelig på Tysklandsturen, men er glad for at du kom tilbake. De beste bildene dine har hittil blitt tatt i hjemlige trakter. Synes også at bildene jevnt over har blitt bedre utover i utfordringen, med mer rene og stiliske bilder.

 

Takk for titten, og takk for at du dro igang festen nok en gang.

Lenke til kommentar

Her er det litt av hvert. Er litt misunnelig på Tysklandsturen, men er glad for at du kom tilbake. De beste bildene dine har hittil blitt tatt i hjemlige trakter. Synes også at bildene jevnt over har blitt bedre utover i utfordringen, med mer rene og stiliske bilder.

Tysklandsturen var fin den; men den hadde ikke fotografi i fokus ;) Takk for rosen, men jeg føler at det fort kan gå nedover nå pga. manglende inspirasjon.

 

Takk for titten, og takk for at du dro igang festen nok en gang.

Takk for at du stakk innom. Det er ren glede å arrangere oktoberfesten :)
Lenke til kommentar

Det så skikkelig høst-skummelt ut - fin bok-illustrasjon det der :yes:

Takk. Skal ikke protestere på at bildet kan passe som en bok-illustrasjon, men det blir neppe en barnebok ;)

 

Jepps.. det står en svær skjeggete fyr med en enda større Bowie-kniv i mørket der nede.. Muuuhahahahaaa... :ohmy:

 

 

Kult bilde forresten..! :)

 

Heller det enn en gjeng zombier ;)

[ takk ]

 

Jeg liker ikke katter jeg... Men bildet var fint :) Likte ølbrygginga også, og morsomt at du har vært og fotografert Løkke bro også - det har jeg og i denne festen.

Takk. Løkke bro må med, vettu :)

 

Fin høststemning, glad jeg ikke er der. Nå skal vi ned og bade.

Takk. Regner med at badetemperaturen er en smule bedre nede hos dere ;)

 

Høstkvelden 21. var herlig dyster. :)

Takk.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare McD som har evighetsgaranti på produktene ser jeg! ;) Sier litt hva eplene er sprøyta med i dagens sammfunn.. :)

Eller så er det luftkvaliteten i parkeringshuset som vi kan stille spørsmål ved.

 

Lenge siden jeg har vært innom nå... Likte særlig fokuset og komposisjonen i ølbrygget, og det samme i eplebildet. Stillig forfall du har fått med deg :) De andre var også bra, men disse to synes jeg fortjente mer omtale :)

Takk for kommentaren.

 

Hvis den skrotten har ligget i en måned eller mer uten å ha råtnet helt, må den ha blitt behandlet med ett eller annet mumifiserende.

Hmm. Har ikke sett noen andre mummier der.

 

Jøss, den samme epleskrotten - holdt seg godt da, eller fotografen er god, he,he....

Den forfaller saktere enn fotografen ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...