Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - tomsi42 - Sigma 60mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Nydelig bilde, Tom.

 

Ikke så langt fra et moderne maleri det der - tror du har sansen for litt rask og rot :yes:

 

Guinness'n var særdeles pen og fristende. Enkelheten til pappkomprimator-pallen er også noe som faller godt i smak. :)

 

Papp-pallen er jo et lite kunstverk, godt sett, fin komp, flott lys og farge på bakgrunnen. Og den svarte skyggefugen mellom vegg og gulv er perfekt plassert i forhold til pallen!

 

Hvem skulle trodd at komprimert papp kunne bli så fin?

 

Imponerende mange gode bilder, etter min smak. Likte best 10. Refleksjoner, 11. busken i spoileren og pappen i den 12. :)

Virker som om G3 og 60mm'n trives godt sammen.

 

Takk for hyggelige kommentarer. G3 og 60mm-en er helt klart et trivelig par.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen bilde i dag - jeg benytter også denne søndagen til å slappe lit av. Og ser litt på bildene jeg tok i går.

 

Som tidligere nevnt, så har jeg vært i Krsitansund i helgen; og fikk med meg litt av Nordic Light Workshop Marathon. I går var jeg med på workshop'en "Rock'n'Roll photography" og fikk dermed flere bilder som absolutt kunne vært dagens bilder. I tillegg fikk jeg benyttet 17mm-en. Legger noen smaksprøver i en spoiler.

 

 

 

Det første bandet vi fotograferte - fikk ikke med meg navnet :blush:

post-126935-0-54637200-1381695051_thumb.jpg

 

Band nr. 2: RAM

post-126935-0-58778000-1381695058_thumb.jpg

 

Et portrett av Arild fra RAM

post-126935-0-96592500-1381695064_thumb.jpg

 

RAM på scenen (kan anbefales)

post-126935-0-77561400-1381695135_thumb.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Veldig stramt og fint utrykk det her. Jeg var en tur i Sandvika og klarte ikke å fange noe så bra.

Takk. Det var det eneste skikkelige jeg fikk ut av Sandvikaturen ...

 

papp bildet var suverent, Arnold Hauk bildet har også noe ved seg som jeg liker veldig godt.

Takk.

 

Flott utsnitt på det siste der! Enkelt, men vellykket!

Takk.

Lenke til kommentar

Ser at du har fremdeles en fasinasjon over bruer.. :) Et flott bilde! Liker godt gårsdagens høstfarger, den var fin! :)

 

 

Nr 10 var nydelig. Kjempe flott farge i speilinga på vindusruta!

Nr 12 falt også i smak. Nydelig!

Nr 15 enkelt og veldig flott.

Dagens var et flott høstbilde. Flott komponert og selv om det ser ut som personen på bilde har det travelt, var det ei rolig fin

stemning i bilde!

 

 

 

Flott bro, og likte "trafikklysene" spesielt godt også.

 

 

Det ble vakkert høst-bilde med den broen ja :yes:

 

 

Lighttrail ble vellykket, selv foretrekker jeg faktisk det i spoiler. Ferdig komprimert ble også flott, farger og komposisjon. Til slutt, Løkke bro i høstskrud tar seg meget godt ut, fin komp der også.

 

Takk for kommentarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...