Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har fått store fps-forbedringer med Mantle. Jeg har gått fra å ligge rundt 40-70 med min FX-6300 og 280x til å nå ligge litt over hundre. (det er dog noen få drops ned i 10-20 sonen, men det er nok kun en bug.)

Wat, er det støtte for mantle til 280x?

 

 

Mantle fungerer helt fint med mine 7970's

Lenke til kommentar

Mimre tilbake til 26 september 2013:

 

 

Skrevet 26. september 2013 - 16:18

 

Jeg tror ikkje på veldig mye bedre ytelse med mantle på ATI kort i BF4 før jeg får se det. Hvis ytelsen er f.eks 10% høyere enn GTX titan med og 10 % lavere uten, så er det sikkert noe annet faenskap som dugger opp.

 

Dermed var plutselig ikkje mantle så konge likevel :p

 

Dette er jo spennende, men alt for ofte med spennende lesning, så blir man skuffet til slutt.

 

Siden jeg nesten bare spiller Battlefieldspill når jeg har tid til å spille, så skal jeg ikkje se bort ifra at det blir noen ATIkort om ytelsen tar helt av i forhold til mine 2 Titan eller mine 2 780 classy. Ett skjermkort blir garantert for dårlig for 120/144hz skjerm uansett, så det gidder jeg ikkje tenke på engang. Kjøre på low settings på grafikk skjer ikkjer :)

 

:wee:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540006&p=20969611

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Mimre tilbake til 26 september 2013:

 

 

:wee:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540006&p=20969611

 

And? Blir det 2x 290X eller venter du til next gen nvidia kommer om noen måneder?

 

 

Neste gen med noe futt i kommer ikkje om noen måneder....

 

Det jeg mente var at det ikkje var vanskelig å forutse at det kom til å dukke opp noe "faenskap" med mantle. Det er alltid noe problemer med noe helt nytt. :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har fått store fps-forbedringer med Mantle. Jeg har gått fra å ligge rundt 40-70 med min FX-6300 og 280x til å nå ligge litt over hundre. (det er dog noen få drops ned i 10-20 sonen, men det er nok kun en bug.)

Wat, er det støtte for mantle til 280x?

 

 

Mantle fungerer helt fint med mine 7970's

 

Noe spesiellt du måtte gjøre for å få det til å fungere skikkelig?

Når jeg bruker mantle får jeg ikke mer enn 80% usage på mine 7970 og da naturligvis dårligere utelse enn med d3d :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...