Gå til innhold

Guide: Apple iOS 7 til iPhone


Anbefalte innlegg

Kan man oppdatere en jailbreaket 6.1.2 direkte fra telefonen? Laster i evigheter på oppdatering uten at det skjer noe, men vet ikke om det er pga. overbelastning eller fordi telefonen er JBet.

 

Skulle gjerne ha gjort det via iTunes, men har nettopp solgt Macen og venter på ny i posten nå, så er avhengig av å ta det direkte på telefonen.

 

Nei. Du må først installere siste iOS fra fabrikk via iTunes, så oppdatere til iOS 7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedlasting til iPad mini gikk bra, men når jeg trykker innstaller, godtar og er enig, så begynner "verifisering". Etter en stund kommer meldingen: "oppdatering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere"

Hva er dette? Trodde alt var lastet ned, og kun installering gjenstod...??

Hadde samme problemet. Byttet språket på telefonen fra norsk til engelsk og da gikk det. Utrolig nok.

Lenke til kommentar

Nedlasting til iPad mini gikk bra, men når jeg trykker innstaller, godtar og er enig, så begynner "verifisering". Etter en stund kommer meldingen: "oppdatering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere"

Hva er dette? Trodde alt var lastet ned, og kun installering gjenstod...??

Samme problemet her!

Lenke til kommentar

Oppdaterte en iPhone 4 og en 4S, samt en iPad 4 i går. Tok alt via iTunes siden nedlastingen ble brutt hele tiden pga stor pågang. Måtte prøve en del gangeer før nedlastingen startet, og det tok vel tilsammen to timer, men ingen problemer forøvrig.

 

Prøvde med konas iPhone 4 i dag tidlig, og det var gjort på fem minutter :-)

 

Jeg synes forøvrig det ser veldig mye bedre ut enn i iOS6.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...