Gå til innhold

Guide: Apple iOS 7 til iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå trenger jeg VELDIG VELDIG hjelp!

Først tenkte jeg å installere ios7. Men da måtte jeg jo ha ios 6.4.1 først (tror jeg) som jeg ikke hadde.

Jeg tenkte at jeg ikke trengte å backupe noen filer siden det bare var en vanlig software update. De skal jo gå bra, men hadde tenkt å ta backup av filene før jeg begynte å installere ios 7. Det gikk til helvete. Før jeg installerte oppdateringen hadde jeg mobilen kobla til pcen og itunes fordi jeg prøvde å overføre filer, men fikk ingen kontakt mellom de to (jævlig teit!!!).

Da bestemte telefonen seg for å gå i recovery mode, eller DFU mode og det eneste jeg kunne var å gjennoprette den til nyeste ios versjon, for å så miste alle filene. Jeg prøvde alle muligheter jeg fant på nettet for å komme ut av DFU mode, men ingen fungerte. Så ga jeg meg til slutt og gjennoprettet og installerte.

Nedlastingen av operativsystemet (regner med at det var ios 7 den installerte) og den begynte å behandle fila. Jeg fikk opp en advarsel som jeg hadde fått hele kvelden: "Denne iphonen er i gjennoprettingsmodus, du må gjennoprette den før den kan brukes, bla bla" Når jeg trykka "ok" på varselen sluttet den å installere operativsystemet. Når jeg prøver igjen får jeg opp denne meldinga:


http://gyazo.com/31f8b8f4345001ae9a6a47f300e78b21

HVA SKAL JEG GJØRE!!! VÆR SÅ SNILL Å HJELP NOEN! :( Trenger den til i morgen!!

Lenke til kommentar

Nå har ios7 holdt på å laste ned siden 19.30 (i 2,5 timer!), og den blå loadebaren har bare kommet ca 1/10. Det står at det er "Omtrent 10 timer igjen" og denne meldingen har variert fra 22 timer til 50 minutter. Vil det ikke lastes ned, eller går det bare jævli sakte? Burde jeg forsøke å stoppe nedlastingen og starte på nytt, og eventuelt hvordan? Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Nedlasting til iPad mini gikk bra, men når jeg trykker innstaller, godtar og er enig, så begynner "verifisering". Etter en stund kommer meldingen: "oppdatering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere" Hva er dette? Trodde alt var lastet ned, og kun installering gjenstod...??

Apple krever at hver enkelt oppdatering verifiseres mot Apple-servere med en egen nøkkel som kun tilhører den aktuelle iOS-enheten. Når samtlige brukere skal gjøre dette samtidig blir det problemer.

Lenke til kommentar

Kan man oppdatere en jailbreaket 6.1.2 direkte fra telefonen? Laster i evigheter på oppdatering uten at det skjer noe, men vet ikke om det er pga. overbelastning eller fordi telefonen er JBet.

 

Skulle gjerne ha gjort det via iTunes, men har nettopp solgt Macen og venter på ny i posten nå, så er avhengig av å ta det direkte på telefonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...