Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andres N5 som spontant har utviklet en sprekk i Gorilla glasset?

 

Har ikke mistet min i gulvet (ennå), eller så mye som lagt den ned på en flate hardt. Plutselig her om dagen tok jeg den opp fra lomma (skjermen innover mot låret) og ser én singel sprekk har utviklet seg mellom hjørnene på høyre side.

Er dette noe jeg har noen som helst sjanse i havet på å få reklamert på? Skjerm-skader er jo vanligvis bruker-feil, men dette gir intrykket av produksjonsfeil. (og jeg vet med meg selv det ikke er bruks-skade)

Lenke til kommentar

Noen andres N5 som spontant har utviklet en sprekk i Gorilla glasset?

 

Har ikke mistet min i gulvet (ennå), eller så mye som lagt den ned på en flate hardt. Plutselig her om dagen tok jeg den opp fra lomma (skjermen innover mot låret) og ser én singel sprekk har utviklet seg mellom hjørnene på høyre side.

Er dette noe jeg har noen som helst sjanse i havet på å få reklamert på? Skjerm-skader er jo vanligvis bruker-feil, men dette gir intrykket av produksjonsfeil. (og jeg vet med meg selv det ikke er bruks-skade)

Du kan prøve å se igjennom XDA sin The Nexus 5 Defects Thread og se om du kommer noe vei.

 

Har fått summelyd i laderen min jeg også, burde jeg bry meg?

Spørs, har en lader ifra som fulgte med Galaxy Nexus som gir ifra seg en høyfrekvent lyd men har fungert i 2 år så :shrug:

 

Men kanskje better safe than sorry..

 

 

 

Ser ut som at OTA har fikset lydbuggen ganske fint i tillegg. Google skal ha skryt for en ganske så rask OTA!

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Har vurdert Nexus 5 i det siste men lurer på hvordan batteritiden er kontra Iphone 5s og Note 3 som jeg har hatt sist.Ser det er et lite batteri som sitter i Nexus 5.Hvordan er lyden i høytaleren(har hørt litt ymse om den)

 

Håper det er noen som kan gi meg svar:)

Lenke til kommentar

Har vurdert Nexus 5 i det siste men lurer på hvordan batteritiden er kontra Iphone 5s og Note 3 som jeg har hatt sist.Ser det er et lite batteri som sitter i Nexus 5.Hvordan er lyden i høytaleren(har hørt litt ymse om den)

 

Håper det er noen som kan gi meg svar:)

 

Batterilevetiden er helt grei. Det er hva du forventer av en mobil med en så stor skjerm, men den er fortsatt imponerende. Min holder ut en hel dag og vel så det med moderat bruk, som er å surfe nettet i ny og ne, spille i noen minutter, ringe i noen få minutter og se på klokken.

 

Jeg har enda Android 4.4 og synes at lyden er helt ok. Den er litt lav, men dette skal være fikset i 4.4.1.

Lenke til kommentar

Har vurdert Nexus 5 i det siste men lurer på hvordan batteritiden er kontra Iphone 5s og Note 3 som jeg har hatt sist.

Ser det er et lite batteri som sitter i Nexus 5.

Batteritiden kan du se testet her for eksempel:

http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/3

Hvordan er lyden i høytaleren(har hørt litt ymse om den)

Høyttaleren har fått seg en kraftig oppdatering etter 4.4.1, samt en bugfix for recording som gjorde opptak av lyd ganske så bedriten.

Etter 4.4.1 så er lyden betraktelig bedre og behove for hardware mod av høytalere som enkelte har gjort på XDA ser jeg ikke behovet for å gjøre i det hele tatt egentlig.

 

Håper det er noen som kan gi meg svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...