Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Screenshot-from-2013-12-02-115614.png

Moms+frakt (766.39*0.25)+175=366.5975

366.5975+766.39=1132.98

 

Noe der i duren vil jeg tro.

 

Tusen takk for info. Dette virker som den eneste måten å anskaffe en slik en pr. dags dato etter å ha sjekket en god del andre steder.

 

Forresten - hvorfor amerikansk google-konto? Hvorfor ikke bare bruke din egen via VPN og legge til JetCarrier-adressen der?

Endret av scytale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å ta skjermbilder på Nexusen min. Noen som har samme problem?

 

Ifg. nettet så skal man trykke på Volum ned og Power samtidig for å ta skjermbilde, men ingenting skjer når jeg gjør det.

Fungerer fint her.

 

Trykk Power-knapp, så like etter; volume ned. Gjør du det 100% samtidig vil det ikke alltid registreres (så vidt jeg testet).

Lenke til kommentar

 

Tusen takk for info. Dette virker som den eneste måten å anskaffe en slik en pr. dags dato etter å ha sjekket en god del andre steder.

 

Forresten - hvorfor amerikansk google-konto? Hvorfor ikke bare bruke din egen via VPN og legge til JetCarrier-adressen der?

 

Eg bestilte frå Amazon, men ser at den er out of stock akkuratt no.

http://www.amazon.com/dp/B00GN1YKBU/ref=pe_385040_30332190_TE_M3T1_ST1_dp_1

 

Meget rask levering då eg bestilte fredag, og fekk den levert for ein time sidan (mandag). Det skulle jo eigentleg berre mangle då frakten var relativt dyr (einaste alternativ var priority shipping). Havna totalt på ca 600,-

Endret av Skoging90
Lenke til kommentar

 

Tusen takk for info. Dette virker som den eneste måten å anskaffe en slik en pr. dags dato etter å ha sjekket en god del andre steder.

 

Forresten - hvorfor amerikansk google-konto? Hvorfor ikke bare bruke din egen via VPN og legge til JetCarrier-adressen der?

Kjøpt på dealextreme $21.40 - http://dx.com/p/universal-qi-wireless-charger-for-cellphone-white-262314#tabProInfo og det er inkludert frakt, er IQ og går til Nexus 4, da også til 5

Lenke til kommentar

Prøver følgende, som ikke virker:

 

- Hold inne Volume Down, trykk på Power (Volum går ned)

- Hold inne Volume Down, hold inne Power (Volum går ned)

- Trykk Volume Down, trykk på Power (Skjermen skrur seg av)

- Trykk Volume Down, hold inne Power (Skrur av telefonen)

 

- Hold inne Power, trykk på Volume Down (Volum går ned)

- Hold inne Power, hold inne Volume Down (Volum går ned)

- Trykk Power, trykk Volume Down (Skjermen skrur seg av)

- Trykk Power, hold Volume Down (Skjermen skrur seg av)

Lenke til kommentar

Tusen takk for info. Dette virker som den eneste måten å anskaffe en slik en pr. dags dato etter å ha sjekket en god del andre steder.

Forresten - hvorfor amerikansk google-konto? Hvorfor ikke bare bruke din egen via VPN og legge til JetCarrier-adressen der?

Fordi at du ikke får lov til å bestille via en Norsk google-konto.

Tho, det kan være jeg har missforstått men jeg har ikke fått det til med min personlige Google-konto.

Lenke til kommentar

Fordi at du ikke får lov til å bestille via en Norsk google-konto.

Tho, det kan være jeg har missforstått men jeg har ikke fått det til med min personlige Google-konto.

 

Jeg har gjort et forsøk nå der jeg brukte min norske google-konto via VPN og jetcarrier - så langt ser alt ut til å ha gått greit, så gjenstår det bare å se om varen kommer frem :)

Lenke til kommentar

Prøver følgende, som ikke virker:

 

- Hold inne Volume Down, trykk på Power (Volum går ned)

- Hold inne Volume Down, hold inne Power (Volum går ned)

- Trykk Volume Down, trykk på Power (Skjermen skrur seg av)

- Trykk Volume Down, hold inne Power (Skrur av telefonen)

 

- Hold inne Power, trykk på Volume Down (Volum går ned)

- Hold inne Power, hold inne Volume Down (Volum går ned)

- Trykk Power, trykk Volume Down (Skjermen skrur seg av)

- Trykk Power, hold Volume Down (Skjermen skrur seg av)

Du skal trykke power+volum down samtidig ;)

Men fra spør til kanon, jeg tror du kan benytte deg av en retur av telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort et forsøk nå der jeg brukte min norske google-konto via VPN og jetcarrier - så langt ser alt ut til å ha gått greit, så gjenstår det bare å se om varen kommer frem :)

Allright, si ifra hvis det ikke fungerer :)

Benytter den amerikanske utgaven en del for å gi meg full tiltang til play-store, netflix og lignende så for meg er det ren vane.

Lenke til kommentar

Du skal trykke power+volum down samtidig ;)

Men fra spør til kanon, jeg tror du kan benytte deg av en retur av telefonen.

Ja, det har jeg også prøvd. Nå har jeg også installert Shush, som, når jeg går til stillemodus, gir meg mulighet til å velge hvor lenge den skal være i stillemodus. Kan det være grunnen til at det ikke virker?

 

 

..

 

Bah.. Når virker det. Eneste jeg ikke hadde prøvd var å trykke inn power og Volume down på samme tid, og så holde inne lengre enn jeg har gjort til nå..

Lenke til kommentar

Har du opplevd noen forskjeller i ladetid med andre ladere, om du har hatt flere å velge i?

Jeg har også laderen som fulgte med telefonen, men har ikke merket noe bemerkelsesverdige forskjeller. Jeg lader telefonen som regel om natten og om ettermiddagen. Jeg pleier å legge fra meg telefonen på ladeputen når jeg er i nærheten av den, så er jeg sikker på at jeg ikke går under 30% grensen. For meg er ikke ladetid veldig viktig, men om du ønsker det, kan jeg gjøre en sjekk iløpet av de neste dagene :)

 

Merket forøvrig at Google tjenester slukte opp all strømmen min iløpet av telefonen i dag. Etter 3-4 timer hadde jeg bare igjen 50% og Google tjenester hadde 60% av skylden. Noen andre som har hatt det samme problemet?

Lenke til kommentar

 

Jeg har gjort et forsøk nå der jeg brukte min norske google-konto via VPN og jetcarrier - så langt ser alt ut til å ha gått greit, så gjenstår det bare å se om varen kommer frem :)

Vet du hva har du gjort med din norske google konto for å få til dette? får kun til å bestille ting via amerikansk konto. litt irriterende, hadde vært greit å kunne bruke norsk. Testa å legge til nytt kort med amerikansk adresse men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...