Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Noen andre som plutselig har fått tilgang til alt av google tjenester sånn helt uten videre? Gikk tilfeldigvis innpå google play, og der hadde jeg tilgang til alt fra musikk, bøker, film og TV serier. Har også tilgang til alt av amerikanske google apper slik som "google shopping" og "my glass". Kjøpte noe fra gooogle play med vpn i går. Så kanskje det har skjedd noe der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at jeg kjøper N5 er for å slippe custom roms :p

Min har ankommet til kompisen min i england. Bare 19 lange dager til jeg får den :D

Forstår deg godt men stock Android har noen få mangler mtp tilpasninger som det å bytte sang med volume-rocker f.eks, swipe på høyreside av skjermen for å komme til status-kortene og ikke to-finger-swipe osv osv.

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen i en snau uke nå, og må si at jeg er kjempefornøyd. Har gjort noen få små grep, og bruker vel heller mobilen moderat. Sjekker face en gang i ny å ne, sender litt meldinger, ringer litt og sender/mottar snaps. Er også inne i nettleseren og gjør småting. Satte nettopp mobilen til lading, da var det 20% på batteriet, og den hadde vært på i 2 dager og 4 timer. Jeg hadde aldri trodd den skulle holde så lenge med 2300mAh, så jeg er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

Forstår deg godt men stock Android har noen få mangler mtp tilpasninger som det å bytte sang med volume-rocker f.eks, swipe på høyreside av skjermen for å komme til status-kortene og ikke to-finger-swipe osv osv.

Ja, kejnner jeg meg rett så kommer det nok fort inn custom roms ja :p

 

Blir spennende så hva CM gutta gjør med 4.4

Lenke til kommentar

60092.png60091.png60090.png

60102.png

 

 

Kanskje på tide å legge på hyllen subjektive reviews ifra TheVerge som uttaler "During our time with the Nexus 5, it's been hard to get a real grip on how its battery truly operates." og faktisk se på tall og folk som kan litt internal hardware:

 

http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review

 

 

3 timer med QI-lading med Googles egen lader? Ja takk :love:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje på tide å legge på hyllen subjektive reviews ifra TheVerge som uttaler "During our time with the Nexus 5, it's been hard to get a real grip on how its battery truly operates." og faktisk se på tall og folk som kan litt internal hardware:

 

http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review

Ganske imponerende batteritid vil jeg påstå, de aller fleste ting som skrives om batteritid bør man bare se helt bort fra. Ikke overraskende i det hele tatt at N5 gjør det såpass bra, men det er fortsatt G2 som er batterikongen.

 

To ting som overrasket meg i testen: N5 har den best kalibrerte skjermen de har testet blant android telefoner (og de har testet det meste som kan hevde seg), og chrome er faktisk raskere enn browserne andre OEMer legger med. Dessuten er kamerahardwaren rimelig god, det er kameraappen som skuffer.

Lenke til kommentar

 

Når tror dere denne kommer på "vanlig måte"?

 

Ja, jeg har forøvrig fått meg min N5 i hende. Virkelig en flott telefon. Med SD-kortleser fra Meenova så blir nok ikke lagring et problem heller.

 

Er forøvrig veldig fornøyd med hvordan den ligger i hånden så tviler på at jeg trenger noe case. Men dersom en behandler telefonen pent og ikke har den i samme lomme som nøklene (gjorde det med S2) så bør det vel gå greit uten skjermbeskyttelse? (i form av plast over skjermen)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva ladetiden til laderen som følger med er, men Nokia DT900 laderen lader ca 40% per time, dvs. to og en halv time for å få den fra 0 til 100 %.

 

Det er vel i samme gata som original-laderen som følger med enheten. Får se, tror det er en verdig vinner det der, og om det blir et problem får en bare "bygge inn" den slik at overflaten blir større :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...