Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Dual-class arena i Hallow's end event:

 

http://www.pcgamer.com/hearthstone-players-getting-dual-class-arena-mode-next-week-plus-a-couple-of-free-packs/

 

Jeg ser for meg disse kombinasjonene vil herje i arena:

 

1. Mage + Warlock hp (heropower)

2. Mage + Rogue hp

3. Paladin + Rogue hp

 

Skal teste om Hunter + Rogue hp vil bli gøy.

Uansett hvordan det blir så kommer det til å bli festlig med en forandring i Arena! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena

Jeg elsker det, for nå må du faktisk bruke huet når du drafter i stedet for å stole på Heartharena!

 

 

Ja, ditto, morsommere når folk ikke kan bruke heartarena (men bruker det selv, så kaster vel litt stein i glasshus)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Heartharena funket ikke i morrest når Kripp spilte/streamet, så inntil den fungerer så er jeg ikke klar for arena

Jeg elsker det, for nå må du faktisk bruke huet når du drafter i stedet for å stole på Heartharena!

 

 

Ja, ditto, morsommere når folk ikke kan bruke heartarena (men bruker det selv, så kaster vel litt stein i glasshus)

 

AtW

 

Har stort sett bare spillt arena på mobil denne Xpacen, så da har det gått uten heartharena for min del de fleste ganger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries?
 
Noen tips hva jeg burde gjøre nå?

 

Lenke til kommentar

 

Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries?
 
Noen tips hva jeg burde gjøre nå?

 

 

Du får ikke Lich King av Frozen Throne Adventure, men en random hero card og packs. Du kan lese mer om det her:

 

https://hearthstone.gamepedia.com/Knights_of_the_Frozen_Throne

Lenke til kommentar

 

 

Jeg var så dum at jeg kjøpte legendary-kortet The Lich King, uten å ha fullført The Frozen Thrones adventuren. Hva skjer når jeg fullfører The Frozen Thrones nå? Får jeg The Lich King-kortet uansett, men man får vel ikke to legendaries?
 
Noen tips hva jeg burde gjøre nå?

 

 

Du får ikke Lich King av Frozen Throne Adventure, men en random hero card og packs. Du kan lese mer om det her:

 

https://hearthstone.gamepedia.com/Knights_of_the_Frozen_Throne

 

Ok takk for info

Lenke til kommentar

Første 12 wins i dual-class arena:

 

https://i.imgur.com/qV9PSuM.png

 

Banshee var mvp, vant meg flere games fordi folk har mer lyst å mille meg enn å fjerne den fra boardet.

Så ikke så sterk ut ved første øyekast, men mye synergi for Radiant Elemental og Apprentice med tidlige spells, kanskje?  Kult uansett.

 

Oppdaget at måneden snart er over i ranked, Hunter funka ekstremt bra i Wild. Raske runder, god andel wins.

Lenke til kommentar

Ny gratisbillett i arena. Ser ut som om jeg generelt er 4-6 wins god, med noen få runder på 8-9 og noen få på 1-3.

 

Litt gøy, men vil jo ikke ha flere kft-pakker egentlig.

Har du det du trenger av kort vil det jo si at du får mer støv i stedet :) Men du tenker kanskje heller at å kunne velge reward pakke, evt får en pakke "token" hadde vært å foretrekke? Er med på den, selv om jeg selv mangler en del fra KFT ennå og derfor gjerne tar imot pakker herfra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...