Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har det ok med å prøve meg fram i ranked mellom 15 og 10, har bevisst ungått alt av meta reports, så å sjekke alt jeg lurer på om funker manuelt er ok tidsfordriv.

Problemet mitt er at jeg mangler så utrolig mange kort for å teste ut festlige decks...

 

Er vel det problemet de fleste har, utenom de som lasser inn med penger hver expac.

Litt derfor jeg gikk megalei spillet også, er jeg heldig har jeg råd til typ 1 metadeck, kanskje 2 i noen sesonger.

Lenke til kommentar

Hei. Har ikke spillt HS på ganske lenge. Har prøvd en rekke andre CGD men blitt fort lei av de alle. Savnet til HS er der og jeg har veldig lyst å prøve igjen men min store "skrekk" er hvor dyrt det kommer til å bli å returnere til HS.

 

Slutta like etter Whisper of the old gods.

 

Jeg ville holdt meg unna hvis du er en person som ønsker å spille ranked og ha de fleste av kortene. Det kommer til å bli helt latterlig dyrt, og spillet har i grunn blitt en del dårligere siden Old Gods synes jeg personlig.

Lenke til kommentar

Ja, har mistet interessen for Hearthstone i det siste, jeg også. Det eneste som er gøy er dungeon runs. Alt annet føles så "stale" og kjedelig. Det hjelper heller ikke at Recruit-mekanikken er så lite innovativt og kjedelig. 

 

Det har kommet så mange swing/bombe-kort i arena at det å bare ha en av dem til riktig tid og sted avgjører en game. Før var det enten bare flamestrike eller flappy bird som snudde kampen helt. Nå er det så mange at jeg mister tellingen (bonemare, dragonfury...).

 

Får spille Darkest Dungeon igjen...RNGen der er i det minste underholdende, i motsetning til Hearthstone.

Lenke til kommentar

Noe er nok at temaet for ekspansjonen suger. Forrige var Frozen Throne som jo inneholder mange episke bosser og kjente figurer mens her er det en haug med rotter og annet ræl. Kombinert med en kjedelig ny mekanikk i recruit og at nesten samtlige meta deck inneholder patches, Keleseth og den forpulte marken så har du oppskriften på raskt frafall...

Lenke til kommentar

Noe er nok at temaet for ekspansjonen suger. Forrige var Frozen Throne som jo inneholder mange episke bosser og kjente figurer mens her er det en haug med rotter og annet ræl. Kombinert med en kjedelig ny mekanikk i recruit og at nesten samtlige meta deck inneholder patches, Keleseth og den forpulte marken så har du oppskriften på raskt frafall...

Spilte så og si ikke forrige exp heller så temaet var for min del likegyldig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg går for ShtanUdachi siden da han kvalifiserte seg i fjor, så var han en av spillerne som hadde flest wins i ladder, og i arena også, hvis jeg husker riktig. Alle spillerne som er med i turneringen har selvsagt en sjanse å vinne; så denne gangen går jeg for den med mest laddererfaring. Og kanskje fordi jeg liker spillestilen hans; han spiller "decisive", dvs han kan spille raskt nok og ikke rope som mange gjør, og faktisk vinne hele kvalfiseringen som han gjorde i fjor.

 

Min andre-pick ville vært Hoej, siden han har hatt en lang HS-karriere og ser ut til å alltid klare å kvalifisere seg til nesten alle de store turneringene, og det er en big deal. Det samme gjelder OmegaZero.

Lenke til kommentar

Jeg går for ShtanUdachi siden da han kvalifiserte seg i fjor, så var han en av spillerne som hadde flest wins i ladder, og i arena også, hvis jeg husker riktig. Alle spillerne som er med i turneringen har selvsagt en sjanse å vinne; så denne gangen går jeg for den med mest laddererfaring. Og kanskje fordi jeg liker spillestilen hans; han spiller "decisive", dvs han kan spille raskt nok og ikke rope som mange gjør, og faktisk vinne hele kvalfiseringen som han gjorde i fjor.

 

Min andre-pick ville vært Hoej, siden han har hatt en lang HS-karriere og ser ut til å alltid klare å kvalifisere seg til nesten alle de store turneringene, og det er en big deal. Det samme gjelder OmegaZero.

Så videoen til Trump, som anbefaler Frozen, og fikk veldig lyst til å stemme på ShtanUdachi selv :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...