Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14 pakker inn. 4 epics så langt, det er deilig. Ellers litt godsaker som kan bli stygt for motstander i priest. Ingen helt nye deckmuligheter åpnet enda.

 

Edit:

Redigerte inn fandral og litt jade golems i en gammel beast druid. Morsom deck nå.

28 pakker, én stakkarslig legendary. Føler meg misbrukt..

Lenke til kommentar

 

14 pakker inn. 4 epics så langt, det er deilig. Ellers litt godsaker som kan bli stygt for motstander i priest. Ingen helt nye deckmuligheter åpnet enda.

 

Edit:

Redigerte inn fandral og litt jade golems i en gammel beast druid. Morsom deck nå.

28 pakker, én stakkarslig legendary. Føler meg misbrukt..

 

 

Denne tråden tyder på at folk bør realitetsjustere sine forventinger når det gjelder antall legendaries, det duskker stadig opp poster med folk som klager over helt normale droprates.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

14 pakker inn. 4 epics så langt, det er deilig. Ellers litt godsaker som kan bli stygt for motstander i priest. Ingen helt nye deckmuligheter åpnet enda.

 

Edit:

Redigerte inn fandral og litt jade golems i en gammel beast druid. Morsom deck nå.

28 pakker, én stakkarslig legendary. Føler meg misbrukt..

 

 

Denne tråden tyder på at folk bør realitetsjustere sine forventinger når det gjelder antall legendaries, det duskker stadig opp poster med folk som klager over helt normale droprates.

 

AtW

 

 

Mulig, men hvis andre får 4x mer på halvparten av pakkene er det vel lov å føle seg litt snurrt?

Lenke til kommentar

 

 

 

14 pakker inn. 4 epics så langt, det er deilig. Ellers litt godsaker som kan bli stygt for motstander i priest. Ingen helt nye deckmuligheter åpnet enda.

 

Edit:

Redigerte inn fandral og litt jade golems i en gammel beast druid. Morsom deck nå.

28 pakker, én stakkarslig legendary. Føler meg misbrukt..

 

 

Denne tråden tyder på at folk bør realitetsjustere sine forventinger når det gjelder antall legendaries, det duskker stadig opp poster med folk som klager over helt normale droprates.

 

AtW

 

 

Mulig, men hvis andre får 4x mer på halvparten av pakkene er det vel lov å føle seg litt snurrt?

 

 

På samme måte som man kan føle seg snurt av å ikke vinne i lotto, men særlig konstruktivt er det ikke, snittet er vel en per 20-22 eller noe, det er det man bør forholde seg til.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det har kommet nye kort som krever det samme som Reno og jeg gleder meg til Reno og Justicar forsvinner

Tapte nettopp en Brawl pågrunn av Reno, men så vant jeg på turn 2 i neste Brawl..

1 mana cost > trekk kort, koster 3 mindre > spill 0 kost minion > fikk call of the wild  (alt på tur 1)

 

Brawl har jo ingenting med hva som er tillatt i standard og ikke i utgangspunktet. 

 

AtW

Lenke til kommentar

Forhåndskjøpte 50 pakker, har fått 4 pakker ved å utføre quests, og har kjøpt 120 pakker for gull. Mangler allikevel 1 rare, 27 epics og 14 legendaries. Trenger totalt 33300 dust for å crafte det jeg mangler for å bli komplett, har 19-20000. Føler ikke jeg har hat spesielt mye flaks med åpning av pakker, kom vel legendaries ca hver 30. pakke. Skal prøve å holde meg unna å kjøpe flere pakker for penger, men tviler på jeg har viljestyrken.

Lenke til kommentar

Noen tanker om nye deathlord forresten? 2/6, med battlecry som summoner for motstander i stedet for deathrattle?

 

Virker som en høyere risk kanskje?

Den er sykt dårlig å spille på runde 2 i hvertfall, fordi motstander da får en random minion med charge...

 

Derimot er den nok ganske god med warrior og brawl, fordi du da får fjernet et ekstra kort fra motstander!

Lenke til kommentar

45 pakker, 1 legendary og 9 epics, ikke imponert.

 

Var også innom ladder en tur, tok med noen gamle decks fordi jeg ikke fikk kort til å lage et eneste brukbart deck.

-Superaggro Pirate Warrior

-Jade rogue fullstendig ute av kontroll

-Superaggro Paladin

I tillegg var det noen andre gamle deck.

 

Jeg frykter at metaen nå kommer til å bli værre enn noen gang, og at denne ekspansjonen mest sannsynlig er takk for meg...

Lenke til kommentar

Beast jade druid måtte bli en litt weird spell jade druid for å funke. Fortsatt ikke finpussa, taper spesielt mot mage swr det ut som. Kommer meg ikke ut av burst range i tide.

 

Surt når man føler man har laga noe bra, men det bare ikke funker.

 

Edit:

Mulig det blir arena brawl og casual for min del hvis aggrometa blir greia.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...