Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukens Tavern Brawl kommer på et dårlig tidspunkt for alle som ikke har råd til å kjøpe 1000 pakker og nye spillere

Spilte på Amerikansk først, og tapte 5 av 6 kamper, rett og slett fordi jeg møtte folk med nye kort

Skrevet

Ukens Tavern Brawl kommer på et dårlig tidspunkt for alle som ikke har råd til å kjøpe 1000 pakker og nye spillere

Spilte på Amerikansk først, og tapte 5 av 6 kamper, rett og slett fordi jeg møtte folk med nye kort

Spill en gammel deathrattle hunter, trenger ikke nye kort for å vinne. Mad scientist, haunted creeper, undertaker og gjengen gjør jobben godt nok.

Skrevet

Jeg vinner i standard med de nye questene, rundt rank 20

Bare lager en deck med det questene krever, mange av de så dårlige at det er bare helt utrolig at jeg klarer å vinne

Skrevet

Jeg likte faktisk denne brawlen og har spilt den en del (delvis pga brawl quest though). Spilte med shaman da den har en del kule synergier med ancestral spirit og reincarnate.

Win raten var ikke særlig bra, men gøy likevel.

Skrevet

12-0 paladin arena!

KUiN2Pl.jpg

Hjalp greit at ikke et eneste deck jeg spillte mot hadde AOE, og alle forsøk på større minions ble møtt med "not in my house!"

Forøvrig, getaway kodo, grimestreet outfitter og brewmaster gir en utrolig grådig kombo!  :w00t:

Skrevet

Blir Classic kortene byttet ut i Standard?  Viss ikke så er det derfor (og at de ikke taper noe på å gi de gratis)

Forsåvidt grei, men den dialogen kunne de spart seg for

Vært borti 3 klasser, Dragon Priest, Buff Palli og Jade Druid  (Spilt 6 ganger totalt på 3 servere)

Skrevet

Spilt 5 brawls, 4 som paladin... Blitt grisebanket av lotus druid hver gang, bortsett fra en gang mot priest.. 

Ikke fan så langt.Og jeg som har druid quest og all ting.

6. brawl: priest igjen, men denne gangen er mot paladin. Krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...