Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

10.590 gold klart til og brukes på pakker

Nice, rett under 4k her. Men skal ikke bruke et øre på pakker :) Arena er kjekkere og gir bedre valuta for pengene :p (Og mye mer tidkrevende)

 

Du kan umulig få så god valuta for pengene i arena hvis du er nødt til å ha en buffer på ca 4000g for å spille :p

Lenke til kommentar

 

 

10.590 gold klart til og brukes på pakker

Nice, rett under 4k her. Men skal ikke bruke et øre på pakker :) Arena er kjekkere og gir bedre valuta for pengene :p (Og mye mer tidkrevende)

 

Du kan umulig få så god valuta for pengene i arena hvis du er nødt til å ha en buffer på ca 4000g for å spille :p

 

Venter med å spille arena til jeg får de nye kortpakkene når det nærmer seg ;) Ellers har jeg nesten 50k dust til å kjøpe kort jeg ikke får i arena :p

Lenke til kommentar

 

 

10.590 gold klart til og brukes på pakker

:O 4000 g her...

 

Har spilt siden tidlig beta og har da så og si alle kortene, trenger aldri kjøpe noe kort for gull og spiller sjeldent arena. Har tatt daily quest hver dag siden forrige expansion og fått ganske mange 60-100 gold quester.

 

 

Hvordan får du da kort?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

10.590 gold klart til og brukes på pakker

Nice, rett under 4k her. Men skal ikke bruke et øre på pakker :) Arena er kjekkere og gir bedre valuta for pengene :p (Og mye mer tidkrevende)

 

 

Litt i samme situasjon, bortsett fra at jeg gjerne kjøper meg ned til 1000-2000 hver gan det kommer en ny expansion eller wings, og deretter bygger meg opp igjen.

 

Når kommer exp til europa egentlig? 2. desember?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

 

 

10.590 gold klart til og brukes på pakker

:O 4000 g her...

 

Har spilt siden tidlig beta og har da så og si alle kortene, trenger aldri kjøpe noe kort for gull og spiller sjeldent arena. Har tatt daily quest hver dag siden forrige expansion og fått ganske mange 60-100 gold quester.

 

 

Hvordan får du da kort?

 

AtW

 

Jeg kjøpte over 90 pakker med gold forrige expansion og etter det har jeg spart gold igjen, alt av solo adventure osv er også kjøpt med gold. Har kjøpt 20 pakker en gang for penger. Skal kjøpe kort med gold når det kommer nye.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...