Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk enda en legendary (som jeg ikke hadde til og med) fra de gratispakkene etter 7 wins i standard. Hellet snudde når jeg trengte det som mest hehe.

 

du fikk 8 legendary ink et golden legendary på 102 pakker og du snakker om at hellet har snudd? Nei, hellet har ikke snudd, du har hatt det med deg hele tiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg digger folk som spiller C'thun decks. De buffer opp C'thun med en masse kort.

Men da lurer jeg litt. Ser de ikke at jeg spiller Mage? De kan jo buffe C'thun i all uendelighet for jeg bare polymorpher den og vinner. :p

For ikke å snakke om spell discovery jeg har, som gjør at jeg har både 3 og 4 polymorphs og de går på samme smellen hver gang siden de tror at jeg ikke har en polymorph til på hånda. Mens faktum er at jeg har hatt en der siden turn 3. :p

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått litt om du tror at C'thun er eneste måten C'thun decks kan vinne på. Jeg har i hvert fall ikke den samme oppfatningen etter å ha vunnet endel med C'thun priest, både mot aggro, midrange og andre C'thun decks. På 14 kamper har jeg vunnet 12 og kun angrepet med C'thun 2 ganger. Da er det selvfølgelig over, men har ikke spilt kortet mer enn 3-4 ganger til nå. Funket bra som board clear også de få gangene jeg fikk brukt han.

Lenke til kommentar

 

53 pakker åpnet, 1 Legendary(Priest) og 7-8 epics. Da er det vel bare å dra kredittkortet igjen....

 

 

53 pakker åpnet.. 3 legendary 8 epics.

 

Blir vel 10 pakker til så fort questene er ferdige :p

99/247 kort.

 

 

that feeling <3

 

Regner med dere ikke teller C'thun som en av de dere fikk, da alle får den? :)

 

Har 4300 gull liggende som skal bli pakker når jeg er ferdig på jobb, så med de 13 bonuspakkene får jeg 56 pakker selv. Får se hva jeg får av kort, har også 9k støv liggende fra disenchant av nerfede kort, så tror jeg skal greie meg som f2p denne gangen også :)

 

Jepp.

 

fikk 3 fra kortpakker. C'Thun får man ikke fra pakke så vidt jeg husker? tror man får den med en gang man åpner HS

Lenke til kommentar

UriasX: Ja Deathwing ze new. Gikk ikke for ei tilfeldig classic pakke ;) Tempo mage virker forøvrig veldig lovende. Cabalist's Tome virker op.

Fikk golden deathwing selv :D

 

Brukte den i dragon priest mot en mage nå i sta. Han drepte den etterhvert, og den dro ut Ysera + Chromaggus = Insta conceed!

Lenke til kommentar

Men hvis det er slik at C'thun ikke nødvendigvis er wincondition og en ikke forventer at det skal leve runden etter at en spiller det, har en ikke da satt mye kombinasjoner opp mot det som er et relativt dødt kort?

 

At en kunne spilt andre kort i stedet som kanskje ikke kombinerte så mye?

Lenke til kommentar

Lol virker som jeg hadde ekstremt flaks med mine 70 pakker... fikk 8 Legendaries...  Av en merkelig grunn var 4 av de Warrior -Legendary Equip a wapon... så 3 ble disset atm

 

Men se bort ifra det så er jeg litt skuffet over expansion 90% av folka kjører c'thun relaterte decks long game, de går for Warrior/priest (lock) 

Prøvde selv priest 2-3 games og fikk c'thun til å gjøre 40-60 dmg split seire. :hmm:

Lenke til kommentar

Men hvis det er slik at C'thun ikke nødvendigvis er wincondition og en ikke forventer at det skal leve runden etter at en spiller det, har en ikke da satt mye kombinasjoner opp mot det som er et relativt dødt kort?

 

At en kunne spilt andre kort i stedet som kanskje ikke kombinerte så mye?

 

Du er klar over battlecryen til C'Thun ikke sant? :p Flere ganger har jeg fått en 20dmg dmg spray bare ved å spille han, og om han bare har 1 eller 2 minions på bordet så er det ofte nok til å drepe han.

Lenke til kommentar

Jeg digger folk som spiller C'thun decks. De buffer opp C'thun med en masse kort.

Men da lurer jeg litt. Ser de ikke at jeg spiller Mage? De kan jo buffe C'thun i all uendelighet for jeg bare polymorpher den og vinner. :p

For ikke å snakke om spell discovery jeg har, som gjør at jeg har både 3 og 4 polymorphs og de går på samme smellen hver gang siden de tror at jeg ikke har en polymorph til på hånda. Mens faktum er at jeg har hatt en der siden turn 3. :p

Bare å vente til magen spiller 2 sauer det da..

Lenke til kommentar

 

Jeg digger folk som spiller C'thun decks. De buffer opp C'thun med en masse kort.

Men da lurer jeg litt. Ser de ikke at jeg spiller Mage? De kan jo buffe C'thun i all uendelighet for jeg bare polymorpher den og vinner. :p

For ikke å snakke om spell discovery jeg har, som gjør at jeg har både 3 og 4 polymorphs og de går på samme smellen hver gang siden de tror at jeg ikke har en polymorph til på hånda. Mens faktum er at jeg har hatt en der siden turn 3. :p

Bare å vente til magen spiller 2 sauer det da..

 

 

Som jeg skriver, nå til dags kan en gjerne ha både 3 og 4 polymorphs i ranked. Noe som gjør det mye vanskeligere.

F.eks kaster jeg ikke bort en polymorph med annet jeg vet jeg har flere. Så f.eks hvis jeg har brukt en og gjør et merkelig valg ved bruk av nummer to, så burde det blinke en varsellampe om at jeg har enda en. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...