Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

53 pakker åpnet, 1 Legendary(Priest) og 7-8 epics. Da er det vel bare å dra kredittkortet igjen....

 

 

53 pakker åpnet.. 3 legendary 8 epics.

 

Blir vel 10 pakker til så fort questene er ferdige :p

99/247 kort.

 

 

that feeling <3

 

Regner med dere ikke teller C'thun som en av de dere fikk, da alle får den? :)

 

Har 4300 gull liggende som skal bli pakker når jeg er ferdig på jobb, så med de 13 bonuspakkene får jeg 56 pakker selv. Får se hva jeg får av kort, har også 9k støv liggende fra disenchant av nerfede kort, så tror jeg skal greie meg som f2p denne gangen også :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig brukt gullet mitt også. Har ikke spilt noen kamper i standard ennå så det ble 99 pakker for gull og 3 gratispakker, så 102 totalt. Var heldig denne gangen, og endte opp med 8 legendaries (9 med C'thun). Fikk blant annet en golden Deathwing.

 

I tillegg ble det 24 epics og totalt 21 goldens. Har nå ca 6k dust å bruke på det jeg mangler, men får vel unngå fellen med å lage noe umiddelbart.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig brukt gullet mitt også. Har ikke spilt noen kamper i standard ennå så det ble 99 pakker for gull og 3 gratispakker, så 102 totalt. Var heldig denne gangen, og endte opp med 8 legendaries (9 med C'thun). Fikk blant annet en golden Deathwing.

 

I tillegg ble det 24 epics og totalt 21 goldens. Har nå ca 6k dust å bruke på det jeg mangler, men får vel unngå fellen med å lage noe umiddelbart.

Når du sier Deathwing regner jeg med at det var denne karen du tenkte på? :)

 

 

 

ZAM_1000286.png?10871

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...