Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det hjelper, men i min shaman deck bruker jeg spellbreaker :p

 

Earth shock er genialt mot twilight drake og scarlet crusader, men ikke så mange som bruker de lenger, derfor foretrekker jeg å få med en minion. Det blir spellbreaker over owl for meg pga de tre klassene som har 1dmg heropower

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig muligheten til å drafte mage i arena, tenkte at det ville bli gøy.

 

5 spells.. 5! Og jeg drafta absolutt alle spells jeg kunne få bortsett fra 1 arcane shittelect

 

Fikk 3 cone of cold, 1 mirror image og 1 blizzard

 

0 polymorph

0 flamestrike

0 Firebolt

0 Frostbolt

0 Pyroblast

 

....

 

Så nå sitter jeg her med spellpower minions og mana wyrms og et helt rævkjørt dekk. For en waste av tid og 150 gull.

Lenke til kommentar

Fått enda en nøkkel ^_^ Denne gang fordi jeg har testet battle.net desktop klienten, noe alle som har testet den får.

Lies! Jeg har brukt den desktop klienten lenge uten å ha fått betakey :(

 

Ser det er flere som rapporterer det samme på diverse fora. Fikk du en egen invite til bnet beta appen ( da den var i såkalt closed beta), eller lastet du den ned fra bnet på eget initiativ?

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Fikk også en hearthstone beta key i mailen inatt, som "reward" for å ha deltatt i beta av klienten.

 

Nå krysser jeg bare fingrene for at det kommer en Heroes of the Storm beta key etterhvert som reward for å ha prøvd hearthstone betaen.

 

Men dette er min tredje key, så har ikke stor bruk for den. Kan gi den til noen på forumet her som er interessert, på betingelsen av at jeg får heroes of the storm betakey hvis vedkommende skulle få mer enn èn(lite sannsynlig, men er desp på det spillet ;))

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...