Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvordan kan du ikke være enig i harde fakta? Rart. For deg er det kanskje en fordel å være nummer 2, men totalt sett er det altså litt bedre å starte.

nah, må du ikke ta statistikken som for relevant til denne diskusjonen. Man bruker ikke bronze og silver league win rate fordelt på de 3 rasene i starcraft 2 som avgjørende for om det faktisk er balanse mellom de på litt høyere nivå. Inntrykket mitt er de bedre spillerne får en større fordel, fordi de har 1 ekstra kort å begynne med i tillegg til the coin. Det skaper litt ubalanse, ikke en forferdelig stor en.

 

Hearthstone er som alle andre kortspill avhengig av hva du trekker, så noe flaks er det alltid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått testa litt hearthstone no, og merker at savnet er veldig stort etter en del kort som hadde komplettert en deck langt bedre enn basic cards. Går fint an med basic cards, men enkelte decks blir så mykje bedre med et par gimmickcards.

 

Er jo en person som nekter å bruke spenn på slikt også, så får vel bite det i meg. =)

Lenke til kommentar

De har sagt at man bruker samme konto på alle formater, og man kan fint spille mot venner som sitter på pc mens man selv sitter på iPad ;) Det er også samme ladder.

 

Merker at jeg har begynt å bruke bare aggrodeck med billige minions, eller veldig spellbaserte controldecks, for å kontre mind control. Det fungerer, men liker ikke at ett enkelt kort definerer hvordan jeg må spille.. Gleder meg til nerfen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...