Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 manacost på mindcontrol virker kanskje litt i meste laget, men er glad for at kortet nerfes.

 

PS: For de som ikke har sett det så sier Blizz følgende om mindcontrol:

 

 

 

We have seen a lot of talk about Mind Control lately, and I wanted to let you know that we are definitely paying attention to your concerns that Mind Control can be pretty powerful as well as frustrating to play against. We are talking about the issue here and looking at the power of Mind Control at different skill levels and in different modes so we can make any adjustments that may be needed. We’re still deliberating the right course of action, but we have heard you guys and we understand your concerns. Keep up the great feedback!
Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Får lyst til å kutte meg etter å spille mot priests, oh yeah 2x shadowform som gir en 2 cost 3 dmg abilety hvær jævla turn sammens med board clear fra helvete sammens med cheesy hp økende kort sammens med dmg the same as hp og for å ikke glemme det siste og beste mind control.

 

Får fjerne unranked på den jævla play moden så de som kaster penger bort på kort kan pelle seg opp til høyere rating, blir så sinnsykt frustrert

Lenke til kommentar

Haha, hadde jo ikke vært noe morsomt om det var lett. :p

 

Spiller litt Play, men stort sett Arena. Mye morsommere. Hellere vurdere mer Play når Blizzard innfører den Ranked Play Mode som de annonserte på BlizzCon. :)

 

Spilte akkurat litt Arena med en litt dustet Mage deck. Spilte et game mot en Pala som ikke hadde sjans.

På turn 4 hadde jeg 2x Mana Wyrm boostet av coin og 1x Violet Teacher på bordet med 4 spell kort på hånda, alle 4 eller mindre manacost. :p

Lenke til kommentar

Kaster bort penger på kort?

 

Jeg kan være med på at prester er for sterke. Eg har kun spilt et tjuetalls matcher, og med prest vinner jeg nesten alle kamper. Har vel et og annet rare og epic-kort, men hovedsakelig føler jeg at jeg gjør det godt nesten uansett av hvilke kort jeg trekker.

 

Blir ofte hengende litt bak i starten, men når jeg kommer til 4-5 turn snur det seg plutselig veldig fort.

Lenke til kommentar

Kaster bort penger på kort?

 

Jeg kan være med på at prester er for sterke. Eg har kun spilt et tjuetalls matcher, og med prest vinner jeg nesten alle kamper. Har vel et og annet rare og epic-kort, men hovedsakelig føler jeg at jeg gjør det godt nesten uansett av hvilke kort jeg trekker.

 

Blir ofte hengende litt bak i starten, men når jeg kommer til 4-5 turn snur det seg plutselig veldig fort.

yeah mange av de jeg quer opp mot når jeg utfører dailys i unranked play mode har garantert kjøpt seg card packs med de cheesye dyre deckene jeg som oftest møter på, hadde det vært en annen måte å utføre dailysene på så hadde jeg ikke toucha play mode men hey må ha gull for arena.

 

Det eneste det beviser er jo at når du skrur av ranked i play mode så blir du ikke qua opp mot mmren din fra ranked noe som er bullshit som gjør at jeg ikke kommer til å bruke et øre på spillet, jeg spiller da på us ikke eu så om det er noe forskjell aner jeg ikke.

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Dailies er jo kjempelett. Når du spiller unranked play mode, så er det jo bare å instaconcede om du møter noe du ikke gidder å spille mot.

Og du trenger ikke kjøpe kort. Er de gode så får de en masse packs fra Arena og disenchanter alle kortene de får mer enn 2 av og lager de kortene de vil ha.

 

Gimmick decks som det der er sjeldent bra sånn på generell basis.

Lenke til kommentar

Kom meg såvidt med på top 50 lista http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10467816932 ;)

 

De avslørte at mind control og unleash the hounds skal nerfes på blizzcon. Mind control endres til 10mana, unleash the hounds vet de ikke helt hva de skal gjøre med enda.

 

I tillegg annonserte de en ny modus som virka veldig spennende, en adventure mode hvor man spiller en slags pve campaign, og hver nye adventure mode kommer med helt nye kort, som man får gratis om man klarer campaignen

Lenke til kommentar

Høyeste dmg til nå:

Spilte priest, fikk Ysera på Thoughtsteal.

Ysera har 12 hp. De to første Dreamkortene jeg fikk var +5 +5, men som dreper den du buffer neste tur.

 

Så jeg poppet begge +5+5 kortene på Ysera, nå har hun 22 hp.

Så ga jeg henne dobbelt hp * 2.

Nå har hun 88 hp.

Så brukte jeg inner fire, og kunne gjøre småpene 88 dmg på motstanderen som hadde 27 hp igjen og trodde han var trygg ;)

Endret av JKDahl
Lenke til kommentar

RNG er jo helt vanlig i TCG generelt og ikke bare Hearthstone.

Ja, det suger når du har max uflaks med RNG, men desto deiligere når RNG er på din side.

 

Husker selv mange av irl Magic: The Gathering kampene jeg spilte som yngre hvor jeg hadde uflaks med korta.

Ingenting er verre enn å ha en haug med 4 mana cost kort på hånda og turn etter turn går uten at du trekker det fjerde landet du trenger for å spille de mens motstanderen trekker land etter land og pumper ut kort. :p

 

Faen som jeg hater Animal Companion. Forbanna møkkakort! De hunterene jeg møter har alltid flaks og får alltid den companion de trenger mest i den situasjonen! :(

Lenke til kommentar

Hvilke tanker har dere om Earth shock? (Silence and deal 1 dmg).

 

Brukte den før, men i det siste har jeg heller valgt owl da det er en minion og silence. Sitter å lager en ny spell/control shaman deck og lurer på om jeg skal velge ES eller Owl.

 

ES blir bedre av spellpower og jeg har litt av det, men owl er en minion som igjen kan dra nytte av f.eks flame totem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...