Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vel.. Kanskje ikke nå i betaen, ville nok ventet til release siden all fremgang blir slettet da.

Teknisk sett så er det allerede soft release og det blir ikke noe vipe mellom "closed" og åpen beta.

 

Leste en artikkel for litt siden som sjekket gjennom solgte ebay auksjoner som viste at det er solgt hearth stone keys for 130.000+ dollar totalt sett.

Lenke til kommentar

Må vel nesten kalles en mellomting, for de hunterene jeg møtte (var vel bare 2 forskjellige da jeg klarte å bli queuet 2 ganger mot samme, til tross for en liten pause for å prøve å unngå akkurat det. :p) hadde en del removal som er vanlig i en control deck, men de hadde også en del rush creatures.

 

Et av de største problemene var når de klarte å komboe Houndmaster med et beast til 4 mana.

Også har du RNGesus da.. :p

Forbanna luck de har på Animal Companion. De fikk alltid det de trengte.

Enten det var Huffer, Leokk eller Misha, alltid den rette.

 

Jeg prøver å unngå det å ha 2 creatures på brettet mot Hunters på grunn av Multi-Shot for overraskende nok har Multi-Shot vært et større problem enn Kill Command og Deadly Shot.

Så enten 1 eller over 2 frem til en har mana til å caste noe med nok hp til å overleve. :p

 

Det ene gamet tapte jeg faktisk ene og alene fordi han hadde hele 2 Savannah Highmane på hånda.

Så etter at jeg hadde klart å kvitte meg med den første uten at deathrattle trigget, så komboer han selvsagt Houndmaster på Savannah Highmane #2 og det var bare GG med hele greia og 2 runder etterpå var jeg død (hadde ikke full hp selvsagt, men nok til at gamet kunne vært mitt) når han i tillegg kastet Unleash the Hounds. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Spiller veldig mye hunter selv, og om du får det rette decket så er du vanskelig og slå. I play modusen igår, vant jeg 11 av 13 matcher med Hunter decket mitt. Beasts Galore ftw :w00t:

 

De vanskeligste å spille mot mener jeg er priests og paladins av en eller annen grunn. Dem jeg taper mot oftest ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ah.. Endelig. Flaut å si det, men først nå klarte jeg 9 i Arena.

Men gleden var desto større når jeg klarte knusende 9-0 i skikkelig Trump style! ;)

 

Var veldig fornøyd med hvordan decken fungerte.

Ganske mareritt for mostanderen med 2x Polymorph, 2x Blizzard, 2x Fireblast, 2x Cone of Cold, 1x Flamestrike og 1x Pyroblast.

Greit nok at Cone of Cold og Blizzard sjeldent dreper noe mid-/lategame, men du får herlig irriterende lockdown på creaturene til motstanderen.

Og var du uten en taunt da, så er du shit out of luck for da fikk jeg en gratis runde hvor jeg kunne angripe heroen fremfor å konse boardkontroll. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke bra nok kort enda til å kunne lage decks som er konkurrende i vanlig Play, så det blir mye insta-concede når jeg trekker dårlig kort de to første rundene mot ekle motstandere.

 

Avhengig av å møte andre med relativt dårlige decks eller at de gjør grove feil. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Fatter ikke problemet med mindcontrol. Har ingen problem med det kortet. Ja det er plagsomt, men ikke noe mer enn hex, sheep osv.

 

Spiller du et kraftig kort på turn 8 uten noen plan B mot en prest er det du som er problemet og ikke mindcontrol.

 

Det samme gjelder mot mage, du fyller ikke board med mange små minions på turn 7.

Lenke til kommentar

Fatter ikke problemet med mindcontrol. Har ingen problem med det kortet. Ja det er plagsomt, men ikke noe mer enn hex, sheep osv.

 

Spiller du et kraftig kort på turn 8 uten noen plan B mot en prest er det du som er problemet og ikke mindcontrol.

 

Det samme gjelder mot mage, du fyller ikke board med mange små minions på turn 7.

Right for det er jo logisk at priestene skal i løpet av 2 turner kunne stjele det beste kortet ditt så ha det ekstremt moro med å doble hp`n og stille attack til det samme som hp så du sitter ikke langt i fra et ustoppelig kort om du så å si ikke har noe igjen på hånda.

 

Sure alt handler om luck med draw å det men mana kostnadene er alt for lave på de korta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...