Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dailies har jeg i løpet av min spilletid hatt følgende;

 

3 Victories! - 3 wins - 40g

Beatdown - 100 damage til enemy hero - 40g

Destroy them All - Drep 40 minions - 40g

Diverse Class Victory quests - 2 Wins med to valgfri klasser - 40g

Diverse Class Dominance quests - 5 wins med to valgfri klasser - 60g

Only the Mighty - Spill 20 minions med manacost 5 eller høyere - 40g

Spell Master - Spill 40 spells - 40g

The Meek Shall Inherit - Spill 40 minions med manacost 2 eller mindre - 40g

Total Dominance - 7 win i hvilken som helst game mode - 100g

 

Kort oppsummert så har jeg altså hatt samtlige Daily Quests som er implimentert pr. dags dato.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hadde et interessant game igår (er jo fortsatt VELDIG ny)

 

Spilte min mage mot en warrior. Følte meg så fullstendig overkjørt da jeg ikke fikk ut noe taunt mens han blæsta meg kjemperaskt ned til under 15, 8 til slutt 6 HP mens han selv hadde små latterlige 30 + 7 armor. Han fikk ut et så sykt stygt våpen + at han buffa seg selv med damage i tillegg. Var like før jeg ragequittet noe jeg har til gode å gjøre i HS, men hadde jentungen på fanget så jeg kunne ikke tape ansikt :p

 

Men spillet ble altså snudd. Fikk ut litt taunt og spellpower et par arcane explosions og en flamestrike + 2 sånne fireblast kort til 4 mana eller hva de nå heter så vant jeg på mirakuløst vist.

 

Fant ut at de kortene som fryser en target etter at de har gjort skade ikke gjelder om man ikke kommer gjennom armor :\ Men lærte å ikke gi opp selv om man får en brutalt dårlig start. Var like før jeg satte igang og google hvor OP warrior er til partiet ble snudd :p Meh, er shrub jeg :)

Lenke til kommentar

Det eneste livet som betyr noe er det som skiller mellom 1 og 0. Har sett og spilt flere "kamper" hvor man får en god start med mye skade, men man er avhengig av å få de kortene man trenger slik at man klarer å opprettholde tempoet/flyten, hvis ikke så kan det fort bli brå stopp og stillingen snur.

 

"fireblast kort til 4 mana" = Fireball ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det et godt tegn når man er hekta på et spill, uten engang å ha spilt det? :p

Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisert, og sjekker nå mailboxen opptil 10 ganger daglig for betakey, søker på nett etter giveaways og har googlet "hearthstone open beta" så mange ganger at det har blitt en foreslått side fra Chrome!

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Quiter kun når jeg ser at han kan drepe meg neste runde, ellers så er det som folk sier det over. Jeg sliter mest med å bestemme meg for crafts for tia. Bytter preferanser på klasser annenhver dag, og har krafta de mest allsidige kortene

Endret av Mildir
Lenke til kommentar

Jeg gir sjelden opp, for jeg tenker selv på hvor tilfredsstillende det er å totalt rulle over folk, for så å oppleve irritasjonen ved at de gir opp.

 

Spillet er fantastisk spør du meg. Jeg storkoser meg, og elsker det faktum at du kan sette deg ned og spille en match på 10 minutter. Ingen tidsforpliktelse whatsoever. Deilig.

 

Spiller mye mage og warrior om dagen, siden jeg er litt lei priest og paladin. Både mage og warrior har potensiale til å tidlig avgjøre en match føler jeg.

Lenke til kommentar

Er det et godt tegn når man er hekta på et spill, uten engang å ha spilt det? :p

 

Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisert, og sjekker nå mailboxen opptil 10 ganger daglig for betakey, søker på nett etter giveaways og har googlet "hearthstone open beta" så mange ganger at det har blitt en foreslått side fra Chrome!

 

Gleder meg! :)

 

Sendte deg en. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ingen pirater, og heller ingen arcanite reaper enda.

 

Startet en ny runde i Arena rett etter at jeg skrev forrige post, og fikk da mulighet til å drafte warrior. Leste litt rundt hvordan en warrior arena deck "skal" bygges opp, og fulgte tipsene. Satset utelukkende på våpen (fiery weapon x 2 og arcanite reaper x 2) samt en haug med charge-minions.

 

Første match ble mot en priest. Tok han innen turn 6 mener jeg å huske. Da hadde jeg 28 hp igjen, og fullt overtak,

 

Andre match ble mot en rogue. Endte matchen på turn 6 der også, med 30hp + 8 armor.

 

Håper det fortsetter sånn. Har aldri fått 9 wins i arena før, men jeg øyner muligheten denne gangen.

Lenke til kommentar

Skulle nesten likt å vist hvordan mmren virker i constructed, slo på ranked over unranked for dailys som funket greit i starten men er nå på et punkt hvor p2w deckene begynner å hoppe frem, på et punkt så tapte jeg 6 matcher vant så 3 og enda ranket jeg videre opp, bare wtf er det jeg kan si.

Som en f2p spiller så fokuserer jeg på 3 klasser så disse random dailysene som låser deg fast til en av to klasser syns jeg er helt elendig når du ikke har mer enn basic cards for dem og med en mmr som gjør at du er dømt til å bli stomped mesteparten av tiden...

Lenke til kommentar

Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisert

Selv om du nå har fått en key vil jeg anbefale Force sine deck spots lights (som jeg nevte i ett tidligere innlegg).

 

Trump har også en god del videoer på youtube, og steamer arena på twitch (jeg har kun sett på steam'en hans).

Er mange andre HS stream'ere på twitch hvis ikke hans stil faller i smak.

 

Jeg syntes det fremdeles er moro å se på andre spille, selv om jeg kan spille selv (men mangler de fleste kortene til å sette sammen gode deck'er :(). Man plukker også opp en del tips om hvilke kort og komboer som er gode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om du nå har fått en key vil jeg anbefale Force sine deck spots lights (som jeg nevte i ett tidligere innlegg).

 

Trump har også en god del videoer på youtube, og steamer arena på twitch (jeg har kun sett på steam'en hans).

Er mange andre HS stream'ere på twitch hvis ikke hans stil faller i smak.

 

Jeg syntes det fremdeles er moro å se på andre spille, selv om jeg kan spille selv (men mangler de fleste kortene til å sette sammen gode deck'er :(). Man plukker også opp en del tips om hvilke kort og komboer som er gode.

Har subscribed på Force sin kanal i et par år, så har fått med meg hans spotlights. Jobber med å bygge kort, så blir jeg nok å spille Priest ranked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...