Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spiller druid i Arena. Fikk nettopp lagt Onyxia på tomt board. Motstanderen får ikke drept noen whelps.

 

Neste tur Power of the Wild (+1/+1 to all minions) 2 ganger. Brettet mitt er 10/10 onyxia og 6 3/3 whelps, og jeg har swipe i hånden.

 

Hah, føles bra

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Twitch streamen var nede også, så regner med de har trøbbel. Men ja, litt pinlig. Hadde jo kjempetrøbbel med siste pakken av Naxxramas også, så Blizzard har ikke det beste ryktet i min bok i hvert fall. Ikke verdens undergang, men likevel irriterende når ting ikke fungerer.

 

Leser på Youtube streamen at strømmen gikk, så er vel ikke så mye å gjøre med slikt.

Endret av UghUgh
Lenke til kommentar

Så Twitch streamen var nede også, så regner med de har trøbbel. Men ja, litt pinlig. Hadde jo kjempetrøbbel med siste pakken av Naxxramas også, så Blizzard har ikke det beste ryktet i min bok i hvert fall. Ikke verdens undergang, men likevel irriterende når ting ikke fungerer.

 

Leser på Youtube streamen at strømmen gikk, så er vel ikke så mye å gjøre med slikt.

Det som skjedde var at alt plutselig ble sort, men siden twitch-strømmen aldri gikk offline, då tror jeg de bare har tekniske vanskeligheter.. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...