Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror egentlig Rockstar har skyld i at så mange ikke får spillet på release via post. Når de lanserer spillet på en tirsdag, og beordrer butikkene til å holde spillet igjen til mandag, så er det ikke rart at mange ikke får det på release.



Posten skulle hatt en egen tjeneste for forhåndsbestilling hvor de holder igjen varene til lanseringsdatoen. Tviler på at dette går i dag med tanke på logistikk / lagerplass.


Lenke til kommentar

Ingen fra Coolshop som har fått det i dag tydeligvis. Men skal ikke klandre de, det har lagre i Danmark, og sendte spillene til Norge Lørdag. Så det er Posten NORGE som skal ta fyken for den.

Jeg blir illsint hvis jeg ikke får det fra Coolshop i dag. Det er fortsatt deres feil fordi de burde ha visst at det tar lenger tid å sende det utenlands. Blir da en tur til Elkjøp alikevel.

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen nord for Trondheim å forhåndsbestille spill fra CDON ihvertfall.

Ingen GTA V i postkassen i dag, men det er jo forståelig siden de ikke sendte før i går.

 

Da blir spørsmålet, skal man bruke angreretten og sende det tilbake? Får vel ikke noe Atomic Blimp hvis jeg stikker på Elkjøp og kjøper det der i dag?

Fikk fra CDON idag, bor i Tromsø.

Lenke til kommentar

Ingen fra Coolshop som har fått det i dag tydeligvis. Men skal ikke klandre de, det har lagre i Danmark, og sendte spillene til Norge Lørdag. Så det er Posten NORGE som skal ta fyken for den.

Men det er greit å klage på Elkjøp som har lagre i Sverige? Makes sense I guess.. :confused:

 

Rockstar må ta sin del av skylda i dette og du skal ikke se bort i fra reaksjoner mot de som sendte ut spillene, etter Rockstar sin mening, for tidlig.

 

Men det er nå sånn det en gang er. Så lenge gamere ikke vil ha krav om å måtte koble seg til nett en gang ved førstegans start så blir det mye tull som dette.

Mye enklere med online spill som kan sendes ut med en gang de får dem siden serverene og slikt ikke tar imot spillere før utgivelsesdatoen.

 

Når det er sagt så er ikke Elkjøp.no stedet å forhåndsbestille fra om du på død og liv må ha det releasedagen.

De har feilet 2 ganger for meg. Det skal være sagt at dette var større Collector's Edition og derfor var sendt som pakke og ikke brev, men selvsagt kjipt når folk i World of Warcraft hadde nesten 2 dagers forsprang på leveling.

 

Nå som jeg ikke spiller World of Warcraft lenger så betyr pris og hva slags utgave av spillet mest for meg.

Det går ofte i Collector's Editions og så lenge det ikke er MMOs og lignende, så klarer jeg å vente når jeg kan spare en del 100-lapper pr. spill. :p

Lenke til kommentar

 

Litt ja, men når de har lovet at den skal være sendt "sånn at den når oss på lanseringsdato" så er det LØGN. Fordi de har ikke gjort det. De har rett og slett ikke klart det.

 

Har du prøvd koden til atomic blimp DLC på redeem codes? Funker det? får bare at det er feil kode osv her. PS3.

Min kode på Atomic Blimp fungerte utmerket, men jeg er på X360 da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...