Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt tragisk. Jeg gidder ikke å sitte å vente til klokken 17.00 på noe som ikke kommer. Posten har aldri vært senere enn klokken 13.00 her. Så jeg går ned klokken 13.00 for å sjekke posten. Er den ikke der da drar jeg rett på Elkjøp. Typisk at jeg må helt til Ullevaal også, ettersom Carl Berner ikke har.

Lenke til kommentar

Fikk mail på fredag fra elkjøp at det var sendt... Ingenting i postkassa i dag heller. Det ekstra morsomme med det er at elkjøp dreit seg ut med forhåndsbestillingene på black ops 2 også, og da fikk alle vi som måtte sitte å se alle andre på vennelista spille det før oss en rabatt kode for GTA 5 som plaster på såret.... Og nå klarer de f**n ikke levere GTA 5 til riktig tid heller.

 

Imponert? Sånn skikkelig mye.... Siste gang med forhåndsbestilling fra elkjøp.

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen nord for Trondheim å forhåndsbestille spill fra CDON ihvertfall.

Ingen GTA V i postkassen i dag, men det er jo forståelig siden de ikke sendte før i går.

 

Da blir spørsmålet, skal man bruke angreretten og sende det tilbake? Får vel ikke noe Atomic Blimp hvis jeg stikker på Elkjøp og kjøper det der i dag?

Lenke til kommentar

Hva faen?!?! Samme her, bare reklame i postkassa! Skal sende en illsint mail til Komplett!!

Word, skal bruke de 15 min install tar på å rage på facebook-siden deres.

 

Jeg raste inn til sentrum så fort jeg kunne etter at postmannen komplett skuffet meg, og kjøpte det på Platekompaniet på torgallmenningen. De hadde en del igjen, jeg fikk i tillegg med atomic blimp DLC (samme som på pre-order) i esken. Expert sentrum var tom.

 

Glad jeg har angrerett hos komplett, kommer ALDRI til å forhåndsbestille et spill der igjen!!

Lenke til kommentar

Det må vell være noen som har fått fra elkjøp? Egentlig litt rockstar sin skyld også som vil at butikkene ikke skal sende ut spillet før en dag før release.

 

Litt ja, men når de har lovet at den skal være sendt "sånn at den når oss på lanseringsdato" så er det LØGN. Fordi de har ikke gjort det. De har rett og slett ikke klart det.

Word, skal bruke de 15 min install tar på å rage på facebook-siden deres.

 

Jeg raste inn til sentrum så fort jeg kunne etter at postmannen komplett skuffet meg, og kjøpte det på Platekompaniet på torgallmenningen. De hadde en del igjen, jeg fikk i tillegg med atomic blimp DLC (samme som på pre-order) i esken. Expert sentrum var tom.

 

Glad jeg har angrerett hos komplett, kommer ALDRI til å forhåndsbestille et spill der igjen!!

 

Har du prøvd koden til atomic blimp DLC på redeem codes? Funker det? får bare at det er feil kode osv her. PS3.

Lenke til kommentar

Ingenting i postkassen fra Elkjøp... Tok en tur ned på playcom og kjøpte over disk. Installerer nå! :D

Da mistet elkjøp meg som fremtidig kunde. Poenget med forhåndsbestilling må jo være å få spillet på release. Når elkjøp ikke klarer det blir det uinteressant for meg å bruke dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...