Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har posten gått, ingen ting kom fra Elkjøp :hrm:

Fy faen.... tror heller ikke jeg kommer til å få fra Elkjøp i dag da, takk Gud for at jeg kjøpte i butikk i går. Får vi ikke fra Elkjøp

på lanseringsdatoen en gang så blir det å klage som faen og aldri forhåndsbestille der igjen. sender de fra Sverige så

må jo de beregne mer enn en jævla dag til frakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe i posten fra elkjøp i dag. Kjørte bort på elkjøp å kjøpte Kl 10, stolte ikke på at det skulle komme i posten i dag. Lenge til det blir forhåndsbestilling fra elkjøp igjen..

Enig. Alle bør sende klagemail til Elkjøp i kveld om de ikke får spiller. Latterlig dårlig håndtert.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

For de som har kjøpt hos nettbutikken til Elkjøp har full rett på den annonsegarantien deres.

 

Da spillet koster 399 nå, har dere rett på 50 kr tilbake.

 

Har selv benyttet meg av dette 2 ganger, og fikk refundert beløpet uten problemet.

 

 

''Hei og takk for din henvendelse.

Dersom en vare settes ned i pris hos oss innen 30 dager etter kjøp er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan tilbakebetale mellomlegget. Eneste unntak er ved begrensede tilbud og spesialkampanjer.
Prisene i markedet vil hele tiden gå opp og ned.

50 kroner er nå tilbakeført til kontoen du belastet ved kjøp og kvittering på dette er sendt til deg i separat epost.''

 

 

^

Fikk jeg som svar sist gang.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Noen som har hadlet hos Elkjop.no som har fått sitt i dag da? Jævlig spent på om jeg vil finne det i postkassen når jeg kommer hjem fra jobb.

 

Jeg bor i Trondheim btw.

Postmannen var nettopp innom her, og han hadde ingenting med til meg.. Bestilte selv fra Elkjøp og bor i Trondheim. Ser ut til at jeg må dra å kjøpe det.. på elkjøp, plagsomme greier altså.

 

Hvor mye komplikasjoner er det med å sende det i retur til elkjøp? Er forhåndsbestillingsgodene noe vits å vente til imorgen på?

 

Edit: Er det mulig å bare gå og levere det tilbake på elkjøp her? eller må det sendes i posten?

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...