Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIkk også lyst.. men har ikke mer enn 2-3GB ledig på PS3'en min. FML!


Har bestilt fra Gamezone, men ser dere skriver at de ikke sender før mandag. Det går ikke? Da er sjansene store for at jeg ikke får det før onsdag. Vurderer å avbestille, og heller gå i butikken å kjøpe det.

 

Ja ser ut som det kan skje her og. Men siden det er ute på PS Store midnatt på mandag kveld, så fikk ejg mer lyst å gjøre det. Kan jeg laste ned på ekstern HDD og spille på det? :p

Lenke til kommentar

Etter mye spekulasjoner fra mange her inne nå blir jeg veldig skeptisk.

 

Skal jeg la ordren min være aktiv hos Gamestop og risikere å få spillet etter den 17. Eller kanskje være så heldig å motta det før den 17.

 

Eller skal jeg reserver en kopi hos min lokale Elkjøp butikk vist det er mulig?

 

Hva har dere tenkt til å gjøre? Kan jeg gå opp på Elkjøp å kjøpe spillet vist jeg ikke får det i tide av Gamestop? Hvilke økonomiske følge kan det gi?

Lenke til kommentar

Etter mye spekulasjoner fra mange her inne nå blir jeg veldig skeptisk.

Skal jeg la ordren min være aktiv hos Gamestop og risikere å få spillet etter den 17. Eller kanskje være så heldig å motta det før den 17.

Eller skal jeg reserver en kopi hos min lokale Elkjøp butikk vist det er mulig?

Hva har dere tenkt til å gjøre? Kan jeg gå opp på Elkjøp å kjøpe spillet vist jeg ikke får det i tide av Gamestop? Hvilke økonomiske følge kan det gi?

Du tar utgangspunktet i at Gamestop sender det på mandag. Nå har du tre valg:

1. La det være og se om du får spillet i posten på tirsdag

2. Avbestill og kjøp det i butikken på tirsdag

3. Last det ned fra PSN hvis du har det den 13. og vent til midnatt til tirsdag og spill

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Her er det vel bare å la forhåndsbestillinger på nett la stå, og eventuelt sende de i retur om dere ikke får de til Release? Koster jo eventuelt en 20 kroning i retur-frakt bare.

Skjønner ikke dilemmaet. Om GTA V havner i postkassa én eller to dager etter lansering er det ingen som dør, bare jeg får min fysiske kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...