Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GameStop i Ålesund sentrum skal holde nattåpent, natt til tirsdag (17.sept) for release av GTA V.

 

Hei ************** !

Våre butikker har ikke mail adresser, så du kan ikke sende mail til noen av butikkene i Ålesund.
Du kan ringe, eller stikke innom.

Ålesund storsenter skal ha midnight launch etter kl 24:00 natt til tirsdag neste uke.
Butikken som ligger på Moa skal ikke ha nattåpent!

Mvh
Vegard Gamestop Norway

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har bestilt fra Gamezone, men ser dere skriver at de ikke sender før mandag. Det går ikke? Da er sjansene store for at jeg ikke får det før onsdag. Vurderer å avbestille, og heller gå i butikken å kjøpe det.

 

De sender mitt eksemplar på lørdagen. Så jeg skal ha det på tirsdag, om ikke posten kuker det noe jævlig til. Er faktisk en liten mulighet for at jeg har det på mandagen og faktisk.

Lenke til kommentar

 

De sender mitt eksemplar på lørdagen. Så jeg skal ha det på tirsdag, om ikke posten kuker det noe jævlig til. Er faktisk en liten mulighet for at jeg har det på mandagen og faktisk.

 

Jeg har vært i kontakt med de og avbestilt min kopi pga de bekreftet at de ikke har lov til å sende det ut før mandagen. Så de risikerer å bryte lojaliteten/fremtidig kjøp mot Rockstar for å gjøre en kunde fornøyd? Hørtes litt rart ut.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg bor i Nord Norge, så da sender de ut en spesialsending på lørdagen til oss hvor det normalt tar to dager med brevpost.

 

Altså hvor du bor er egentlig irrelevant når Rockstar har lagt ut en anmodning mot at ingen skal sende det ut før 16 september. Nå blir det vel dog neppe noen sak med mindre de gjør det samme med hele Oslo da, så sånnsett går det sikkert greit men.

Lenke til kommentar

Gamezone mener tydeligvis at det ikke er irrelevant, ettersom de sender det på lørdagen til meg. Bryr meg ikke så lenge jeg har spillet på release. Noe de også har sagt at jeg kan forvente.

 

Hadde de sendt mitt spill den 16 hadde jeg også avbestilt. Aldri i verden om jeg hadde fått det den 17 da.

Lenke til kommentar

Gamezone mener tydeligvis at det ikke er irrelevant, ettersom de sender det på lørdagen til meg. Bryr meg ikke så lenge jeg har spillet på release. Noe de også har sagt at jeg kan forvente.

 

Hadde de sendt mitt spill den 16 hadde jeg også avbestilt. Aldri i verden om jeg hadde fått det den 17 da.

det er vel derfor de sa det til deg? så du ikke avbestiller...

 

dersom gamzone sender til nord på lørdag så er det fantastisk (lite trolig)

Lenke til kommentar

Gamezone mener tydeligvis at det ikke er irrelevant, ettersom de sender det på lørdagen til meg. Bryr meg ikke så lenge jeg har spillet på release. Noe de også har sagt at jeg kan forvente.

 

Hadde de sendt mitt spill den 16 hadde jeg også avbestilt. Aldri i verden om jeg hadde fått det den 17 da.

Rart da at Hauk fra Gamezone har sagt at de først sender det ut på mandag...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&p=20916084

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...