Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart da at Hauk fra Gamezone har sagt at de først sender det ut på mandag...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&p=20916084

 

Og han har sagt til meg at de sender deg til oss i Nord Norge på lørdag, slik at vi skal ha det på release i lik linje med dere i sør.

 

Mailen han skrev til meg i går:

 

"

Alle europeiske nettbutikker har fått strenge krav fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag 16/9.

Vi vil ha en spesialsending som går fra vårt lager på lørdag til de stedene som Posten trenger to dager på å levere til for å sikre at alle som forhåndsbestiller har spillet til lansering 17/9. J"

Lenke til kommentar

 

Og han har sagt til meg at de sender deg til oss i Nord Norge på lørdag, slik at vi skal ha det på release i lik linje med dere i sør.

 

Mailen han skrev til meg i går:

 

"

Alle europeiske nettbutikker har fått strenge krav fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag 16/9.

Vi vil ha en spesialsending som går fra vårt lager på lørdag til de stedene som Posten trenger to dager på å levere til for å sikre at alle som forhåndsbestiller har spillet til lansering 17/9. J"

 

Det betyr jo i praksis at man skal få spillet 16. slik at man har det til release som er 17. kl. 00.01.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok alle spekulasjoner om å få spillet på mandag kan legges død. Da er man heldig isåfall.

 

Utrolig service fra Gamezone, kan umulig tenke meg at så mange andre aktører tar seg det bryet for å glede sine kunder!

Å klage på butikken for at de følger reglene til produsent, det blir bare dumt.

Men jeg ville gjerne ønske å vite hvilke butikker som faktisk sender spillet på fredag.

Lenke til kommentar

Tja, det er vel synsing fra andre kanter - Komplett sier bare de sender ut så folk har det på lanseringsdatoen, og er sånn jeg ser det, ikke en svart på hvitt lovnad om at det sendes 13. september. Det er ikke komplett som skriver den datoen.

 

 

 

For moro skyld la jeg inn bestilling på GTA V for XBOX360 hos komplett, og i ordrebekreftelsen står det riktig nok "Forventet sendingsdato: 13.09.2013".

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv bestillt GTA V på Komplett. Etter alt snakket i går om at spill ikke blir sendt ut før på mandag sendte jeg en mail til support om de fortsatt vil sende ut den 13. eller om de også venter til mandag.
Venter fortsatt på svar.

For min del, hvis de ikke sender ut før mandag er jeg nødt til å dra til spaceworld her i byen som er nattåpent. Jeg begynner på jobb kl 14 på tirsdag, så har planalgt hele tiden at jeg da skulle spille fra midnatt og ut i natten. Hvis de ikke sender det før mandag så vil det jo ikke komme i postkassen før tirsdag ettermiddag.

Kan sikkert poste svaret her vis jeg får et vettugt svar fra de.

EDIT: Fått svar fra Komplett rett etter at jeg skrev dette:

 

Hei.

Vi får spillet inn på lager den 13 september men vi kommer ikke til å sende det ut før dessverre.


Derimot så skal vi gjøre det vi kan for at alle som har bestillt får spillet innen lanseringsdatoen men vi kan dessverre ikke love noe i denne sammenhengen.

Med vennlig hilsen,
Christian
Salg & Kundeservice
Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...