Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

 

Oi, de kommer vel i problemer nå? Med mindre de har en avtale som gjør at spillet bare ligger og venter slik at det er sikkert å nå postkassene den 17. Av hva jeg har hørt så behandler blant annet Elkjøp GTA V releasen ganske strict i motsetning til andre spill.

Nå er Elkjøp et mye større selskap som kan få alvorlige konsekvenser med tanke på hvor mange som har forhåndbestilt hos dem, mens Ludo er nok ikke noe Rockstar tar seg bryet til å gjøre noe med, det er i så fall distrubitøren. Det hadde vært verre for Ludo om det ikke hadde vært lekkasjer som florerer på nettet allerede, og det første klippet viste seg å være fra Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst Ludo sendte spillet ut idag så bryter de jo R* sine "regler".

Vollvik sier selv at det ikke blir sendt ut før Lørdag? Mens noen her på forumet sier det har blitt sendt? Vist dette stemmer kommer jeg til å bestille derifra! Hva syntes dere andre om det, noen som tenker det samme?

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Visst Ludo sendte spillet ut idag så bryter de jo R* sine "regler".

Vollvik sier selv at det ikke blir sendt ut før Lørdag? Mens noen her på forumet sier det har blitt sendt? Vist dette stemmer kommer jeg til å bestille derifra! Hva syntes dere andre om det, noen som tenker det samme?

Fullt mulig de bare sendte sendingsbekreftelse selv om spillet ikke er på lager enda. Gjort klart alt for levering, skrevet ut pakksedler/gjort klar konvolutter etc.

 

Dette har bl.a GameZone gjort tidligere med f.eks BF3 husker jeg. Likte ikke de greiene.

 

 

 

Hvordan er CDON på levering til release? Jeg overlever nå til onsdag men.. Dette gjelder forsåvidt uansett butikk.

De bruker 2-3 dager på levering etter de har sendt, samme som Elkjøp. Bruk en norsk nettbutikk for å være sikker, Komplett eller Gamezone.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Du kan kjøpe boken uten å ha forhåndsbestilt. Men dersom du forhåndsbestiller samt velger å kjøpe boken får du 25% avslag på den. Hvis jeg ikke husker feil kostet boken rundt 170,- kroner, mens hardback lå på 299,-. Det gjelder Gamestop.

 

Jeg hadde også forhåndsbestilt hos Spaceworld. Valgte å kansellere orderen min der i går og heller kjøpe det på nattåpent på Gamestop. Var innom og forhåndsbestilte i dag. Det jeg ble fortalt når jeg var der var at jeg måtte forhåndsbestille og betale hele beløpet i dag for å kunne hente det natt til tirsdag, på grunn av at det var usikkert hvorvidt kassesystemet kom til å være åpent eller ikke. Det gjelder nok ikke alle butikkene, men hadde uansett forhåndsbestilt, så vet du at du får det når du møter opp. 650,- tilbudet deres på special edition pre-order er ikke så ille heller.

 

Jeg har forhåndsbetalt på Game stop nå! Problem solved... :)

Bare å stikke innom natt til tirsdag for å hente! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldig dere som kan plukke opp i butikk ved midnatt. Får jeg det på release er jeg likevel kjempefornøyd. Holder på å finne meg en ny godstol slik jeg kan game i. :p Sofa'n (toseter) er blitt litt ubehagelig til spilling merker jeg. Alt skal være klart når V er i hus. Blir skummelt mye spilling til jeg selv flytter til "Los Santos".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...