Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alle dere det står "Sendt" hos. Dere bor ikke langt nord, ikke sant?

verre, jeg bor i molde, de sender først pakka fra komplett sitt lager til oslo, så til trondheim, som er 4timer forbi molde også til molde. har det nok ikke før mandag.

 

det er også ganske lenge siden jeg bestilte, er vel langt frem i køen.

Lenke til kommentar

Min er frigjort for plukk nå, bestilte på onsdag. Det hadde vært magisk hvis spillet ble sendt i dag og kom i morgen, men mandag fungerer også fint.

 

 

Vil nok ikke få det før tirsdag, heldig om jeg får det på mandag. Men det kommer også helt an på om Posten jobber på lørdag og søndag også. Noen som vet om Posten jobber på søndag?

 

Tror ikke at de jobber på søndager, men de leverer post på lørdager i det minste. Får ofte spill fra Gamezone på lørdag når de har blitt sendt ut på fredag.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

verre, jeg bor i molde, de sender først pakka fra komplett sitt lager til oslo, så til trondheim, som er 4timer forbi molde også til molde. har det nok ikke før mandag.

 

det er også ganske lenge siden jeg bestilte, er vel langt frem i køen.

 

Da jeg bodde i Kristiansund dro jo pakken til Oslo, Trheim, Molde også Kristiansund, så du får anse deg selv som heldig :)

Lenke til kommentar

 

Nei, fikk nettopp mail fra Komplett om at spillet er sendt

 

Flott at de svarte på mail til meg at de ikke sendte ut før mandag da ..

Avbestillte jo derfra og bestillte på nattåpent på spaceworld ..

 

Menmen, gidder ikke stresse med det nå.

 

Fikk melding fra Spaceworld nå

"Vi holder nattåpent til GTA 5. Vi åpner butikken kl. 00:01 førstkommende mandag. Velkommen!"

Dette vil jo i praksis bety at de åpner for henting 16. september. Sikkert bare en slurvefeil fra personen som har sendt det ut

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Min står også som frigjort til plukk. Bestilte hos Komplett på mandag. Holder til i Drammen forøvrig.

 

 

Men selv om pakka står den er sendt, er det ikke sikkert den faktisk er det? Kan det være at de legger alt GTA V relatert i en forsendelse som posten får ta hånd om tidligst mandag?

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Min står også som frigjort til plukk. Bestilte hos Komplett på mandag. Holder til i Drammen forøvrig.

 

 

Men selv om pakka står den er sendt, er det ikke sikkert den faktisk er det? Kan det være at de legger alt GTA V relatert i en forsendelse som posten får ta hånd om tidligst mandag?

det er jo bare dårlig gjort, først bygge forhåpninger med å sette ordrestatus til sendt, og så stoppe pakka i posten.

Lenke til kommentar

Jeg bestile hos Elkjøp for en stund tilbake da det sto at det ville bli sendt 13/9. Det står det fortsatt, men den er ikke sendt enda. Håper det skjer nå snart. La inn en bestiling på komplett nå også. Tidligere når jeg har bestilt pick up hos de har de levert samme dag/dagen etter. Så nå er det bare å krysse fingrene om at det blir levert i morgen!

 

Tar meg uansett fri 2 dager når jeg får tak i det! :p

Lenke til kommentar

Da har mitt GTA V blitt sendt fra Elkjøp. Betalte hele 224kr for spillet :-p Sporingsnummer fikk jeg også. Fantastisk digg. Da vil jeg tro at jeg får det på lanseringsdagen siden jeg bor i Rogaland. Hvis jeg er maks heldig så kan det også være fremme på mandag.

 

Gleder meg enormt til dette spillet, siden ingen GTA-spill har skuffet meg!

Lenke til kommentar

 

Alle dere det står "Sendt" hos. Dere bor ikke langt nord, ikke sant?

 

Bor i Oslo, men jeg har en kamerat som bor bare minutter unna og bestilte nesten samtidig som meg som har ordrestatus åpen...

 

 

Flott at de svarte på mail til meg at de ikke sendte ut før mandag da ..

Avbestillte jo derfra og bestillte på nattåpent på spaceworld ..

 

Hm, rart at de på mail sier de ikke sender ut før mandag men egentlig gjør det... Kanskje det bare er standardsvar

Lenke til kommentar

Da har mitt GTA V blitt sendt fra Elkjøp. Betalte hele 224kr for spillet :-p Sporingsnummer fikk jeg også. Fantastisk digg. Da vil jeg tro at jeg får det på lanseringsdagen siden jeg bor i Rogaland. Hvis jeg er maks heldig så kan det også være fremme på mandag.

 

Gleder meg enormt til dette spillet, siden ingen GTA-spill har skuffet meg!

Dårlig, jeg bestillte for leeenge siden, men fortsatt ikke sendt fra elkjøp.

Om de sender i dag har jeg det kanskje i morgen(posten leverer vel på brev på lørdager?)

 

Betalte forresten det samme som deg ;)

Lenke til kommentar

Dårlig, jeg bestillte for leeenge siden, men fortsatt ikke sendt fra elkjøp.

Om de sender i dag har jeg det kanskje i morgen(posten leverer vel på brev på lørdager?)

 

Betalte forresten det samme som deg ;)

 

Jeg bor i Oslo atm. Tidligere har spill tatt 1 dag fra Elkjøp sin side. Håper det ligger i postkassen i morgen. Minuset er at jeg brukte brevpost, slik at den må komme i postkassen om jeg skal ha den i morgen. Noe som vil si at pakken må ankomme Oslo i løpet av dagen/natten. Vi får se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...