Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Brevpost pleier å være levert dagen etter det ble sendt, stort sett over hele Norge, men med unntak av de i nord hvor det kan ta en dag ekstra.

det var ikke det jeg spurte om, men takk anyways.

 

Edit: driver de enda å sender pakker fra Oslo med trondheim som mellomstasjon om pakken skal til Møre og Romsdal? er en stund siden jeg bestillte noe fra komplett.

 

Edit2: nvm fant ut av det.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kilde?

 

 

GameZone:

 

 

"Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag (det gjelder også Komplett). Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag."

 

 

Gta v blei sendt frå komplett kl 11 idag :-D

 

Neppe.

 

 

Endret av Misoxeny
Lenke til kommentar

Det kan vel tenkes at komplett har sent ut spill i dag, men jeg ser det som høyest risikabelt da folk risikerer å kunne få det i morgen noe som ikke er bra for komplett sin del.

 

Om man leser den her artikkelen så har vist en xbox spiller en eller annen plass i fått spillet allerede så ikke utenkelig at kan skje her også.

 

Selv så fikk jeg Falout:NW i sin tid da bestill fra platekompaniet 1 eller 2 dager før realse.

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

 

 

GameZone:

 

 

"Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag (det gjelder også Komplett). Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag."

 

 

 

Neppe.

 

 

jo,

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum 653084 Grand Theft Auto V

Xbox 360

  • Leverte varer
  • 1 stk i levering 811055144
    • Plukking begynt: 2013-09-13T11:08
    • Ferdigpakket: 2013-09-13T11:08

stocked.gif Sendt 1.00 499,00 499,00 Varer: 499,00 Frakt: 29,00 Totalt: 528,00 Herav mva.: 105,60

 

 

EDIT: Og eg bur i Bergens området :)

Endret av vingebil
Lenke til kommentar

 

 

GameZone:

 

 

"Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag (det gjelder også Komplett). Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag."

 

 

 

Neppe.

 

 

 

Hvorfor står det da til samtlige at GTA V er sendt, og at vi har fått sporingsnummer? Hva er vitsen med å hype mer før helgen?

 

Har hørt mye rart ang dette. Hørt det at ingen faktisk har fått advarsler og at det er bare kødd.

Lenke til kommentar

jo,

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum 653084 Grand Theft Auto V

Xbox 360

  • Leverte varer
  • 1 stk i levering 811055144
    • Plukking begynt: 2013-09-13T11:08
    • Ferdigpakket: 2013-09-13T11:08

stocked.gif Sendt 1.00 499,00 499,00 Varer: 499,00 Frakt: 29,00 Totalt: 528,00 Herav mva.: 105,60

 

 

EDIT: Og eg bur i Bergens området :)

 

Tror du virkelig Komplett er villige til å bryte avtalen de har med Rockstar? At det står "Sendt" betyr sikkert bare at spillet er pakket og ligger og venter til de har lov til å sende det.

Lenke til kommentar

Utdrag fra mailen eg fikk kl 10:20 i dag:

 

************************

Fraktmåte: Brevpost (hjem i postkassa)

 

Varebeskrivelse Bestilt Levert Rest Grand Theft Auto 5 m/ bonus 360 1 1 0

 

VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE.

Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting.

Takk for at du valgte å handle på www.gamezone.no, vi håper du blir fornøyd som kunde!
*********************
Virker ikke som om disse brevpost forsendelsene har sporing. Ser virkelig ut som om spillet er på vei..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...