Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm hvilken strekkode er det man skal ta bilde av? Min kom i 3 pappesker med hver sin strek kode. Den første er esken fra lefdal, regner med den er uinteressant, deretter en brun pappeske som er forseglet med "check contents if broken" skrift. Og til slutt en grå-sølv farget eske som selve maskinen ligger i.

Lenke til kommentar

Hm hvilken strekkode er det man skal ta bilde av? Min kom i 3 pappesker med hver sin strek kode. Den første er esken fra lefdal, regner med den er uinteressant, deretter en brun pappeske som er forseglet med "check contents if broken" skrift. Og til slutt en grå-sølv farget eske som selve maskinen ligger i.

Jeg tok bilde av alle de kodene helt til venstre på sølvesken, som inkl ean, serienr, varekode og noe andre greier. Med mindre man skal ta bilde av hele esken, er det de eneste kodene som er viktig, så hvis ikke det er godt nok, ja da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ser på din ordre er at det registrert leveringsproblemer, og at vi nå leter etter et alternativ produkt du kan få og at du får benyttet cashback tilbudet. Vi vil holde deg oppdatert så fort vi får en avklaring her. ;)

 

Mvh

*****

 

Ser ut til at jeg skal få et annet produkt med cashback. Jeg nekter å få et dårligere produkt, så jeg er interessert i å få vite hva som ville vært en upgrade? Prøver elkjøp å lure meg her, har jeg en helt ny tv og en laptop jeg kommer til å kjøre tilbake med.

Lenke til kommentar

Status på web er "Ordre sendt", men uten sporingsnr.

Slik har det vært siden igår, selv om jeg har mottatt ordrebekreftelse+kvittering.

 

Tok en telefon til Elkjøp og traff ei mindre behjelpelig kundebehandler som jeg måtte virkelig jobbe med for å få noe hjelp.

Først sa kundebehandleren at varen ikke var sendt fra deres lager, når jeg da sier jeg betalte for "Postpakke prioritet (Sendes samme dag før 15:00,ergo mandag)" på søndag og at det står "Ordre sendt" på nettsiden mente hun at jeg hadde kansellert min ordre...

Så nå venter jeg på at de skal ta kontakt igjen...

 

Jeg har kjøpt varen, pengen er trukket, har fått kvittering, det var +50 på lager da jeg bestilte..

Lenke til kommentar

Ser på din ordre er at det registrert leveringsproblemer, og at vi nå leter etter et alternativ produkt du kan få og at du får benyttet cashback tilbudet. Vi vil holde deg oppdatert så fort vi får en avklaring her. ;)

 

Mvh

*****

 

Ser ut til at jeg skal få et annet produkt med cashback. Jeg nekter å få et dårligere produkt, så jeg er interessert i å få vite hva som ville vært en upgrade? Prøver elkjøp å lure meg her, har jeg en helt ny tv og en laptop jeg kommer til å kjøre tilbake med.

 

De har w510 på lager(som er så og si samme modell) med tastatur, normal pris 5495. Dette er det nærmeste de kan erstatte hvis du også skal få cashback. Hvis ikke de klarer å levere det andre produktet burde de gi deg det som kompansasjon selv om den er dyrere pga tastaturet(du er i så fall heldig hvis du får med det!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

De kontaktet meg nå og sa at det bestilte produktet mitt var klart og de ventet på at posten skulle hente det, og sporingsnr ville komme snart.

Når jeg bestilte var det 5+ på lager. Telefonsupporten til elkjøp er helt på trynet. Send en melding til de på facebook, så får du svar innen 3 minutter, og de undersøker raskt.

Lenke til kommentar

Tok kontakt på Facebook, og der må jeg si mitt dårlige inntrykk av elkjop.no snudde raskt:

Hei ***

Vi må virkelig beklage at det har blitt problemer med leveringen din!

Brettet du først bestilte kunne ikke skaffes og vi har dermed kansellert din ordre og lagt inn ny vare. Det produktet du vil bli tilsendt er det samme som originalbestillingen din bortsett fra at det også kommer med tastatur (selvsagt uten ekstra kostnad).

Beløpet for frakten (kr 69,-) tilbakeføres konto brukt til betaling og vil være på din konto i løpet av 4-10 virkedager.

Dersom du er bekymret for å ikke kunne benytte deg av cashback-tilbudet fra Acer skal vi selvfølgelig se til at du får benytte deg av dette, da via oss, om din vare ikke kommer frem i tide. Acer har forøvrig utvidet fristen for registrering fra 5 til 10 dager etter kjøpsdato.

Mvh. ***

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...