Gå til innhold

Deadline Day 02.09.13


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva sa jeg? Moyes kommer aldri til å vise interesse i Kagawa-type spillere som Ozil, en verdensklasse midtbanespiller, men heller gå for afro-Fellaini. Jesus christ, Utd er helt ødelagt uten Fergie. Ingen signering før deadline day i hele sommer, også kommer Fellaini som vår stor signering. Jesus.

Kan det være en mulighet at Mourinho har brukt kontakene sine i RM til å blokkere en Ozil-overgang til United? Ville styrket en av Chelseas største konkurrenter kraftig.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Fra hvem, hybelkaniner under sakkosekken din?

 

Morroklumpen du da!

 

Første sted jeg leste det var vel hos David Maddock i Daily Mirror, men nå har Radio Marca meldt at budet er avslått.

 

Leste også om bud fra United på Javier Pastore i PSG, samt at Özil skriver snart under, men ikke for den antatte klubben.

 

Mest sannsynlig bare tull, og for alt jeg vet har han alt signert for Arsenal. Uansett artig vindu for de fleste...

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Kan det være en mulighet at Mourinho har brukt kontakene sine i RM til å blokkere en Ozil-overgang til United? Ville styrket en av Chelseas største konkurrenter kraftig.

Nei, det tviler jeg på. Moyes vil jo ikke bruke Kagawa en gang, hvorfor skal han kjøpe en spiller til som er lik i spillestilen?! Han liker heller store-afro-rare-weirdo Fellaini typer for å være litt bully i midtbanen.. Great for our future, huh?

Lenke til kommentar

Nei, det tviler jeg på. Moyes vil jo ikke bruke Kagawa en gang, hvorfor skal han kjøpe en spiller til som er lik i spillestilen?! Han liker heller store-afro-rare-weirdo Fellaini typer for å være litt bully i midtbanen.. Great for our future, huh?

Var jo tidligere keen på Fabregas, og nå denne Herrera. Er ikke han en lignende type spiller? Ikke er han spesielt stor eller har afro heller :p

Lenke til kommentar

@Pearcesport: I'm told Mike Ashley let Cabaye listen to phone negotiations last week + he heard Arsenal say: "25 million a lot for a reserve" #moodchanger

 

Fnis. Hadde vært fett om dette var sant. Hohoh.

 

 

Uansett, ser ut som det kanskje kan være en ny spiller på vei inn nå... en tredjekeeper. Godt de ser utt il å fylle på der det virkelig trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...