Gå til innhold

Mullah Krekar: Stem AP, SV og Rødt


Anbefalte innlegg

Mullah Krekar oppfordrer alle muslimer til å stemme AP, SV eller Rødt

 

«Jeg ber muslimene i Europa generelt og muslimer i Norge spesielt at de skal delta på valg i de land de bor i, i favør av de venstreorienterte partier. Fordi strategien til de venstreorienterte og muslimene har mange fellestrekk»

 

Regner med høyresiden er mest fornøyd med den anbefalingen :D

Endret av Lukas Arnaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da er alternativene redusert til 3 - synes han kunne vært mer spesifikk.

 

Redusert med, får man håpe.

 

Neida, jeg skal ikke påstå at man skal bry seg om hva denne forkastelige posen med bortkastede kroppsdeler har å si, men samtidig går det ikke akkurat i disse partienes favør.

Lenke til kommentar

Nei, redusert til. Han er jo Mullah!

 

Det er jo spennende å se hvilket parti som ligger nærmest hjertet til en som vil avskaffe demokratiet, samt innføre Sharia i Norge. Foreløpig ser vi bare at den røde akse per dags dato tilsynelatende utgjør en større trussel for demokratiet enn en den blå. For Ap tror jeg det hadde vært gunstig med en spesifikk anbefaling av parti - jeg tror raskt SV hadde stukket av med prisen som "Mullah-partiet".

Lenke til kommentar

At folk ikke kjenner igjen en så åpenbar svertekampanje er jo i seg selv beundringsverdig. Hva en fengslet terrorist uten stemmerett anbefaler å stemme er ikke interessant for noen, allikevel lager Dagbladet en stor artikkel om det, hvor de intervjuer en Venstre-politiker og en Frp-politiker. Gud forby at Ap, SV eller Rødt skulle få lov til å si hva de mener om saken.

Lenke til kommentar

Synes det var morsomt jeg. En gründer som har skapt enorme verdier for fellesskapet rykker ut i avisen og forklarer hvorfor han vil stemme Frp. Rett etter kommer den islamistiske ekstremisten som ønsker sharia og islamistisk styre og oppfordrer til å stemme de røde partiene.

 

Det ironiske er at mange på ytre venstre fløy antagelig har ett like negativt bilde av "rikingen" som resten av oss har av mullahen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

At folk ikke kjenner igjen en så åpenbar svertekampanje er jo i seg selv beundringsverdig. Hva en fengslet terrorist uten stemmerett anbefaler å stemme er ikke interessant for noen, allikevel lager Dagbladet en stor artikkel om det, hvor de intervjuer en Venstre-politiker og en Frp-politiker. Gud forby at Ap, SV eller Rødt skulle få lov til å si hva de mener om saken.

Er det denne veien svertekampanjene pleier å gå i dagbladet mener du?

 

Selvsagt ser vi at dette er en agurknyhet (eller i verste fall svertekampanje, men det henger vel ikke helt på greip med tanke på DB's historikk når det gjelder hvem de pleier å kjøre slike mot).

Har du sett noen på høyresiden som har tatt dette serriøst og oprettet en tråd om det eller kommet med en kommentar om det i media kanskje? Slik som venstresiden pleier å bite på hver eneste slike svartmalingskampanjer som går den andre veien.

Lenke til kommentar

At folk ikke kjenner igjen en så åpenbar svertekampanje er jo i seg selv beundringsverdig. Hva en fengslet terrorist uten stemmerett anbefaler å stemme er ikke interessant for noen, allikevel lager Dagbladet en stor artikkel om det, hvor de intervjuer en Venstre-politiker og en Frp-politiker. Gud forby at Ap, SV eller Rødt skulle få lov til å si hva de mener om saken.

 

Vell, om AP og SV skulle ha noen problemer med Krekar kunne de jo abre kastet han på dør for lenge siden.

Det er jo de som er skyld i at han fremdeles er i landet, så sånnsett er jo det helt innafor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...