Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?

Ultrabad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Statusen endret seg til In Transit delivery by end of day wednesday og til destination scan i Oslo.

Var ingenting hos posten.

Du fjernet første nummer/bokstav i sporingsnummeret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fjernet første nummer/bokstav i sporingsnummeret?

Fjernet sikkert feil bokstav (vanskelig på den lille telefonskjermen) fikk det til når jeg sjekket nå når jeg kom hjem. :)

Litt kjipt at Bring skal ta over, da jeg har kun negative erfaringer med de. Kan se langt etter å få pakken før jul.

Skrevet

De fikk ihvertfall min fra Oslo til Haugesund og inn dørene her på samme dag, så der slo det til. Det er mer enn jeg kan si om tollpost og posten når de skulle frakte PS4 til meg..

Skrevet

Hei

Da fikk jeg endelig Xboxen i hus, MEN disc drive problemer! Heldigvis har jeg ikke bestilt noen fysiske spill så det spiller ingen rolle enda. Har kjøpt spillene gjennom xboxen :) Men det vil ikke være noe problem for meg å levere den inn når den blir lansert i Norge for å få en ny en da? :)

Skrevet

De fikk ihvertfall min fra Oslo til Haugesund og inn dørene her på samme dag, så der slo det til. Det er mer enn jeg kan si om tollpost og posten når de skulle frakte PS4 til meg..

Men det vil vel ta litt lenger tid med tanke på at vi er så nære julen. Bring har ikke engang fått pakken fra UPS.

Skrevet

Prøvd trikset med å snu den på hodet og banke ca. Under der drevet er plassert? Sjekk YouTube!

Har prøvd det, men funket ikke :hm:

Skrevet

Men det vil vel ta litt lenger tid med tanke på at vi er så nære julen. Bring har ikke engang fått pakken fra UPS.

Ja nå er det jo siste innspurt før jul, så er vel ikke rette tiden å være optimist nei :p

Skrevet

Jeg kan ikke se å ha fått noe sendingsbekreftelse på epost enda, men det står sendt på siden og jeg har fått en link til ups tracking der. Oh happy day!

Bestillte Fifa-bundle i går forresten :)

Skrevet

Fikk nettopp denne oppdateringen på UPS tracking information.

The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made.

Pakken er fortsatt oppført i Oslo (skal til Bergen). Begynner å bli rimelig forvirret av dette.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har prøvd det, men funket ikke :hm:

Prøvd å sette den på siden og putte inn ei plate? Lest at det kan gjøre susen også.

Endret av _LarZen_
Skrevet

Prøvd å sette den på siden og putte inn ei plate? Lest at det kan gjøre susen også.

Xbox One må aldri stå vertikalt, det er den ikke lagd for. Google it.

Om du har et ødelagt drev, spill digitalt til norsk release, for så og reklamere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...