Gå til innhold

(Ferdig) Oppgradering av forumet til 3.4 fra 23:30 på onsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjapp kommentar: Det er nok dessverre begrenset hva vi kan gjøre med dette problemet med at alt har blitt markert som ulest, men jeg skal undersøke om det er visse muligheter. Det er uansett ett problem som evt. blir mer og mer problematisk å få orden på etter hvert som tiden går. Selv om det kan være veldig surt tror jeg det er best om dere bruker "Marker hele forumet som lest". Beklager ulempene, men de har endret på en god del med markeringssystemet og da kan slikt skje.

 

Jeg skal se på dette med knapper i mobilutseende og manglende sitat i mobilutseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal sitatbokser være fikset i mobilutseendet, hvertfall om dere tømmer cachen på mobiltelefonen.

 

Jeg har lagt inn Gå til første side og Gå til siste innlegg-knapper på mobil, disse er henholdsvis markert med ««« og »»». Gå til siste er øverst og nederst. Gå til første er kun nederst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gå til ulest svar er rotet til på alle tråder jeg følger.

 

Flere som merker det samme?

 

 

Nå kommer til innlegget fra: Skrevet 17. februar 2013 - 20:05.
Hva er løsningen på dette?
Takk for innsatsen.

 

 

Kommer av at det ble slettet data om hvilke tråder/poster du har lest. Enten kan du lese deg opp på de trådene det er interessent, så vil den fungere. Andre alternativet er å markere hele forumet som lest, så vil de fungere for fremtiden :)

Lenke til kommentar

 

Jeg skal se på dette med knapper i mobilutseende og manglende sitat i mobilutseende.

Takk for at du kikker på dette, synes alltid det har vært litt mangler med å surfe på vanlig mobil da. Men har fungert fint med nettbrett, men føler denne opplevelsen har blitt like dårlig som på mobilen etter oppdateringen :/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...