Gå til innhold

(Ferdig) Oppgradering av forumet til 3.4 fra 23:30 på onsdag


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Natt til torsdag kommer vi til gjennomføre en oppgradering av forumet, det vil starte klokken 23:30 på onsdag.

 

Jeg kan komme med flere detaljer og svar på spørsmål i løpet av dagen, men primært skal dere ikke kunne merke de store forskjellene. Forumutseendene vil stort sett se ut akkurat som før.

 

Det har også blitt gjort noen endringer på hvordan tekstverktøyet fungerer, jeg regner med å komme med mer informasjon om akkurat det.

 

Du kan lese mer om hvilke endringer det er snakk om ved å lese disse to gjennomgangene på engelsk. (Seksjonene som omhandler IP.Board)

 

http://community.invisionpower.com/topic/359062-ipboard-330-and-ipcontent-230-released/ (nytt i 3.3.0)

http://community.invisionpower.com/topic/373381-ipboard-340-and-ipnexus-155-released/ (nytt i 3.4.0)

 

Hvis alt går som det skal, så regner jeg med at forumet er tilbake innen det har gått tre timer. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Håper dere får fikset problemet med bold/italic/underline hvor man havner tilbake på den redigerte teksten når man trykker på backspace for første gang etter å ha skrevet det. Skjedde akkurat nå mens jeg skrev. Ekstremt irriterende!

Kan bekrefte at det fikses :) Eller, gjorde det for oss når vi oppgraderte til 3.4.

Lenke til kommentar

viser dere live feed fra kontoret/rommet hvor oppgraderingen blir gjort denne gangen? helst med kommentarer :D

 

Oppgraderingen blir ikke gjennomført fra noe kontor. Alt ansvar hviler på mine skuldre i stua her jeg sitter. Det er ellers veldig lydt her, så jeg forsøker holde støynivå og lysnivå til ett minimum, da det er andre her som sover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...