Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, ikke langt unna det jeg har hørt. Kan ha blitt korrigert etter jeg fikk informasjon også.


Men både du og jeg skal vel slippe køen Emils. Spennende å se på ludostore.no kommende uke....

 

Japp, har ingen planer om å stå ute i flere timer og fryse for en spillkonsoll. Da klarer jeg å vente.

Lenke til kommentar

er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog?

da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig.

Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang :D

Lenke til kommentar

er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog?

da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig.

Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang :D

 

Jeg drar 05:00. Tror det holder. :hmm:

Lenke til kommentar

er det noen som har giddet å regne ut hvor lenge vi må stå utenfor elkjøp lørenskog for å få tak i ps4. allerede pratet med sjefen min og har fått fri. Hvis det er 40-45 stk konsoller, hvor mange av oss fra dette forumet som skal til lørenskog?

da er det plusset på 20-25 stk andre som kommer til å være der som ikke er aktiv i det forumet. tror ikke at det er mange andre for å være ærlig.

Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang :D

 

Termos_JKR_w.jpg

2012-Parajumper-Menn-Parkas-GOBI-Arm-Gr-

 

 

102419_1.jpg

2013_06_24_3988_520689b.jpg

kaffe-friele-boenner.jpg

Endret av Charlo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vil bare sikre meg en konsoll på fredag. er det noen som har vært med i sånn lanserings køer før som kan komme med tips. Min aller første gang :D

 

Du bør vel være 2 timer før åpningstid i hvert fall.

Rart med det når ny konsoll blir hypa opp i media osv da vil liksom alle ha konsoll :)

Tidligere når det har vært lange køer før åpningstid så har Elkjøp registrert folk i køen men mulig de kun gjorde det før og at de har slutta med det

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

Blir overrasket hvis det ikke holder å dukke opp der klokken 0700. De aller ivrigste har jo allerede forhåndsbestilt. Kan ikke tenkte meg at det dukker opp f.eks 30 stykker før klokken 07:00

Under wii-lanseringen (2007) dro jeg til elkjøp i sandvika kl. 0330.. Vi var da nr 25-26 i køen (fikk kølapp en times tid før åpning) så vet ikke om jeg ville gamblet på å dra så sent som kl 7.. But that's just my two cents :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...