Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han har vel ikke PS4 en gang.

du har nokk rett der, så har ikke testa dette selv, men normalt så skal det jeg skrev på forrige side fikse problema man har med digitale spill, viss ikke vet jeg ikke, men kommer til å kjøpe fifa på min amerikanske konto så vil gi tilbakemelding så fort jeg får testa spillet på min konsoll neste fredag/lørdag kommer ann på hvor fort jeg får lastet ned spillet...

 

Kan jo være noe med att ps4 ikke er ute før fredag kommende uke, vet ikke hvordan dette virker siden konsollen egentlig ikke er ute enda.... Spillets release i europa er November 29, så dere må nokk vente til da.... Så regner med problemet er fikset innen den tid....

 

Ser ut som dere ikke er alene om problemet:

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/Playstation-4-Error-Code-CE-34632-8/m-p/42247983

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

du har nokk rett der, så har ikke testa dette selv, men normalt så skal det jeg skrev på forrige side fikse problema man har med digitale spill, viss ikke vet jeg ikke, men kommer til å kjøpe fifa på min amerikanske konto så vil gi tilbakemelding så fort jeg får testa spillet på min konsoll neste fredag/lørdag kommer ann på hvor fort jeg får lastet ned spillet... Kan jo være noe med att ps4 ikke er ute før fredag kommende uke, vet ikke hvordan dette virker siden konsollen egentlig ikke er ute enda.... Spillets release i europa er November 29, så dere må nokk vente til da.... Så regner med problemet er fikset innen den tid.... Ser ut som dere ikke er alene om problemet:http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/Playstation-4-Error-Code-CE-34632-8/m-p/42247983

Kan dere ta det her i en annen tråd?

+1 Dette er en tråd for forhåndsbestilling, fint om dere tar dette et annet sted.
Lenke til kommentar

Fra at jeg vet at Expert får 550 konsoller på release, og så står det 900 på elkjøp avisa, så er det kanskje større sjanse hvis man drar til en elkjøp butikk kontra expert.

 

Avhenger jo litt av hvor man bor.

 

Ønske elkjøp/expert kunne skrive hvilket butikker som får konsoller og hvor mange, det er bare et tastetrykk på datamaskinen, men men

Lenke til kommentar

Vet at Elkjøp Hamar HAR FÅTT 14 konsoller...Men vet ikke hvor mange av de som jobber i de forskjellige butikkene rundt omkring i landet legger en til side til seg selv. De har vel egentlig ikke lov til det, men men. De gjør det vel uansett.

 

Lefdal Hamar har fått 8 konsoller.

Endret av Snopmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...