Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating,,,hvor ofte er det naturlig å skrive meldinger...


Anbefalte innlegg

Jeg har kontakt med en jeg har truffet flere ganger nå. Men jeg er usikker på hans virkelige interesse for meg, grunnen er at han skriver kort og sjeldent, Toppen to korte meldinger de dager vi ikke møtes, noen ganger ingen på en dag. Han har sagt at han ikke liker å trykke. Han har også sagt at han vil fortsette å møte meg, og at han liker meg. Men jeg går rundt og er redd at han egentlig ikke er interessert siden han sjelden skriver. Hva mener dere , noen som har erfaring med lite skriving?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, det blir lett for mye tøffpreik på meldinger og dette. Men jeg blir skeptisk når en mann skriver lite, og svært sjelden.... mens når noen skriver kjempeofte blir jeg mer sikker på at han sikkert er interessert.... Men er jo ikke sikkert at den som skriver mindre er noe mindre interessert av den grunn.....Jeg får bare se hvor det bærer hen..... :)

Lenke til kommentar

ja, det blir lett for mye tøffpreik på meldinger og dette. Men jeg blir skeptisk når en mann skriver lite, og svært sjelden.... mens når noen skriver kjempeofte blir jeg mer sikker på at han sikkert er interessert.... Men er jo ikke sikkert at den som skriver mindre er noe mindre interessert av den grunn.....Jeg får bare se hvor det bærer hen..... :)

 

Jeg tror 90% av alle SMSer jeg skriver er "ok" "det er greit" eller lignende. Hvis han ikke liker å skrive, spør om han har Skype? Og uansett, menn har stort sett ikke for vane å gjøre som kvinner å si en ting og mene noe annet, så "jeg liker deg og vil fortsette å møte deg" betyr ikke noe annet enn nettop det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Uten og ha lest så mange av inleggene utenom trådstarter sitt vil jeg si at det kan være greit og sende meldinger og spørre om hvordan det går i ulike situvasjoner som for eks om den du er interesert , om skjer noe nytt/spennede ( for han/hun ) på jobb, som for eksempel: Åssen går det med det prosjektet på jobben ? for og vise generell interesse for motparten. Og eller om "motparten" har noen problemer/Plager går det ann og sende en melding og spørre åssen det går, noen vennlige tips osv, eller andre meldinger som viser interesse i den andre personen, Ikke bare tomme meningsløse "Hva skjer meldinger" og "hei hva skal du i dag,i morgen" osv med mindre du evt skal følge disse meldingene opp med noe som handler nettop om det og spørre om åssen det går med helsa,jobb,skole, osv. Eller igjen, om det skjer noe positivt eller nagativt innenfor familen til han/hun så det veldig "allright" om noen spør litt og hører åssen du har det i forhold til hva som har skjedd/pågår.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Har selv prøvd nettdating og synes det kan være en fin måte å bli kjent med noen på (gjerne uten å en gang vite hvordan den andre ser ut, så kommer ikke utseendet så veldig i fokus), men jeg har alltid sett på meldinger og den slags kun som et verktøy å bli kjent i en innledningsfase. Det er ikke noe man holder på med over lengre tid, spesielt ikke etter man faktisk har møtt hverandre.

 

Skriftlig kommunikasjon (såfremt man ikke har langdistanseforhold etc), bør i mine øyne primært brukes til å avtale møter i virkeligheten, forholdet i seg selv bør i minst mulig grad utspilles via ikke-verbale medier, og aller helst ansikt til ansikt. Jeg skjønner godt om TS bare får korte svar en sjelden gang, fyren er sikkert ikke interessert i skrive noveller i tide og utide, han har jo faktisk sagt ifra om dette selv.

 

Enkelt og greit, hvis han sier han liker deg (TS) og vil fortsette å møte deg, hvorfor ikke bare ta han på ordet istedenfor å bruke tid og energi på denne negative spekuleringen?

Lenke til kommentar

Det er samme fyren som dumpet meg tidligere men ville være med meg allikevel ja. Jeg blir usikker av han av og til. Nå var jeg med han i hele helgen og skrev melding der jeg takket for en fin helg. Det gjorde jeg på søndag kveld. I dag tirsdag hadde jeg ennå ikke hørt et svar men så at han hadde lest det i går ettermiddag på Facebook altså, der står det lest når meldingen er lest. I dag håpet jeg på å høre fra han men da jeg ikke hørte noe måtte jeg bare si til han på melding at jeg føler at han er uinteressert og at det er kun jeg som er interessert, siden han ikke har sagt noe mer. Og at jeg liker han men hvis han ikke er interessert så ber jeg han ikke si noe mer og ikke svare meg, for da tar jeg hintet i det. Jeg synes ærlig selv at etter en helg sammen, uansett interesse kunne han ha skrevet takk for helgen eller noe for å være hyggelig.....regner med at enhver forstår at slikt er ubehagelig følelsesmessig når han ikke gjør. Skulle jo tro at han skjønner det selv og,

Lenke til kommentar

Ville dere følt det ubehagelig hvis en person dere hadde tilbringt helgen med ikke sa noe på to dager ?

 

Nei. Jeg har nok av andre ting å drive med til at jeg hadde giddet å ofre det en eneste tanke. Jeg synes forsåvidt spørsmålet/dilemmaet du stilte han er legitimt, men det virket litt dramatisk og desperat. Det hadde holdt med å si at du synes han virker uinteressert, og spurt hvor han egentlig vil med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...