Gå til innhold

Trykke genser med statoil logo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvet Spreadshirt, men ser de har regler mot bruk av opphavsbeskyttet materiale. Statoils logo havner i den gruppen. Så spør dem først.

 

Du bør også forsikre deg at de trykker i hvitt (med mindre t-skjorta er hvit.) Hvis ikke vil de lyse områdene i logoen bli mørke på en mørk t-skjorte, fordi vanlig 4-fargetrykk lager lyse farger ved å ha på minfdre blekk, så mer av det hvite skinner gjennom. (Prøv å putte et sort ark i fargeprinteren din, så ser du resulatet.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er slike klær som er in for tiden..

 

Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform ;)

 

Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. :)

Lenke til kommentar

Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform ;)

 

Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. :)

Ikkje vil du passe inn der heller, sidan Statoil Fuel & Retail brukar gamlelogoen til Statoil, medan den i førstepost er til petroleumsselskapet Statoil ASA. :p

 

Man ser litt ingeniør ut

Eg trur du har misforstått litt. Vil du sjå ut som ein ingeniør kan du ta på deg ei skjorte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Man ser litt ingeniør ut

Og martinF bare holde kjeften din, lurer du kan du sende en pm

 

Man ser ut som at man jobbe i statoils oljeselskap når man bruker den lillalogoen. Ikke bensinstasjonsdriten ;)

 

hehehehahaha

 

Morsom er du i alle fall, det skal du ha.

Lenke til kommentar

Man ser litt ingeniør ut

 

Ja, fordi alle som jobber i Statoil er ingeniør. Men jeg kan gi deg et tips for å se skikkelig ingeniør ut! Min far er nemlig det, så jeg har full kontroll på det her.

 

Dongeribusker og en Hard Rock Cafe t-skjorte er alt du trenger.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Jobber i et stort konsern, er selv ingeniør, og omgir meg sikkert med 99% ingeniører på daglig basis, and I've got news for you, de finnes i alle former og fasonger, men jeg har enda tilgode å se en med Statoil t-skjorte :laugh:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...