Gå til innhold

Augustfest 2013 - Ringperm - Bier og Blomster med mer


Anbefalte innlegg

Helt ærlig, så har jeg aldri vært spesielt interessert i blomsterbilder og lignende. Til nå...

Virkelig flotte bilder! :w00t: Liker godt at de er noe undereksponert, og at bakgrunnen går mot sort. Dessuten så er det sterke fine farger, og glassklare bilder! Dette var meget bra, må faktisk innrømme at jeg like alle sammen, selv om det kan høres litt "overfladisk ut" :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

11. august: Flott lys spesielt i øynene til "bia" Fine detaljer og flott fokus. Veldig flotte farger.

 

Takk for ros og detaljrik tilbakemelding. Det er veldig nyttig og jeg setter stor pris på det. Du tenker på det jeg glemmer (les: ikke har peiling på :) ) og er dermed med på å øke min bevissthet på felter jeg er svak på.

Hjertelig takk

 

Jeg kunne tenkt meg en komposisjon som viste litt mer (luft/blader) ut til høyre, men dette bildet var det jeg likte best. Det var finere bokeh i det andre bildet. Et fint bilde.

 

Dette var alt jeg fikk til på så kort varsel. Det er nesten en speilvendt versjon, men med litt mer luft og bedre levekår.

 

Dessverre så er bakgrunnen litt rotete, men jeg håper at ingen legger merke til det :)

 

9505463022_2b313ce467.jpg

Augustfest 11c by ringperm, on Flickr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...