Gå til innhold

Ny heilomvending for Microsoft


Anbefalte innlegg

Det jeg føler har skjedd nå er at mange som var merke lojale til Xbox har hoppet over til Playstation pga alt PR rotet til Microsoft. Og uansett hvor mye MS gjør for å forbedre situasjonen så vil det ikke rikke på disse personene som av grunner en sikkert burde hatt en psykologisk avhandling rundt skifte tilbake eller akseptere at begge plattformer er så like og såpass bra at en fint kan gå for begge uten problemer.

Når en slår samens disse nykommerne i Playstation så sitter en igjen med en fin liten klyse fanboys. Og en tar med en klype salt fra folk som tror det å nevne ordet PC er av noe relevanse så har vi en suppe av suppehoder som forpester alle artikler og kommentarfelt rundt omkring.

Dette er en gjeng tullinger som kunne fått trykt opp i ansiktet positive nyheter men alikavell få vinklet det til å bli noe negativt.

Dette er ikke normale forbrukere og ihvertfall ikke normale spillere. Deres eneste formål er å spre kvalme og negativitet uansett hvor positivt det egentlig er. Dette er fanboy gjengen, en pest blant oss som er glad i spill.

 

Jeg liker den veldig åpne holdningen din ovenfor folk med andre meninger enn deg, så bra ditt innlegg ikke har noe kvalme eller negativitet i seg da, står foran som ett godt eksempel.

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker den veldig åpne holdningen din ovenfor folk med andre meninger enn deg, så bra ditt innlegg ikke har noe kvalme eller negativitet i seg da, står foran som ett godt eksempel.

 

AtW

 

Som du sikker noterte så står det mange og ikke alle. Fanboys er en pest og det er ikke opp til diskusjon engang, truffet eller ikke så har jeg ingen planer om å kverulere med deg eller andre om den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytter ikke å komme med dette nå. De prøvde seg på en stygg manøver KUN for å tjene mest penger. Opplevelese, hva faktisk kundene synes og sånnt kunne de ikke bry seg mindre om. ENESTE grunnen til at de nå har en "ny visjon" med XBone er pga. de ser at de kommer til å tape mye $ til Sony. Det er ikke dette som er visjonen deres. Men det kommer. Så fort XBone har vært i salg en stund kommer allt det crappet tilbake. Og de har jo fortsatt ikke fjernet NSA-camen (Kinect)! Nei, jeg var MS kjøper now it's PS4 FTW!

Lenke til kommentar
Make no mistake; while this is a great thing, it's again not the equivalent to what other platforms offer. On PS4, for example, developers can tap right into the system; use every bit of RAM and all of its power. Indies have access to everything that the AAA studios do, from platform support to development and release. The indication on Xbox One is that it's essentially XBLIG 2.0. Instead of XNA, it's Windows 8. Windows 8, which is already struggling to gain developer interest, will gain a boost from developers wishing to target the console. However, it won't be as full-fledged as published games on the system.

Ikke bare fryd og gammen altså.

 

 

Kilde

Lenke til kommentar

Nytter ikke å komme med dette nå. De prøvde seg på en stygg manøver KUN for å tjene mest penger. Opplevelese, hva faktisk kundene synes og sånnt kunne de ikke bry seg mindre om. ENESTE grunnen til at de nå har en "ny visjon" med XBone er pga. de ser at de kommer til å tape mye $ til Sony. Det er ikke dette som er visjonen deres. Men det kommer. Så fort XBone har vært i salg en stund kommer allt det crappet tilbake. Og de har jo fortsatt ikke fjernet NSA-camen (Kinect)! Nei, jeg var MS kjøper now it's PS4 FTW!

 

Hvor naiv går det ann og bli, tror du ikke sony vil tjene mest mulig penger kansje?

Er også imponert over dine kontakter og kunnskaper om microsoft siden du VET at de kommer til og snu tilbake etter en tid igjen.

 

Tipper NSA har dagene fulle med å ansette nye folk så de kan overvåke 24/7 alle nye xbox one eigere, må vel ansette en 20-30 millioner personer.

 

Har du teipet foran kameraet på laptopen/mobilen osv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er en helomvendig ja. Men er surt dem ikke holdt på noe av deres visjoner for fremtiden o.l.

Denne tilbaketrekkingen med å la indie selv publisere spill, bryr jeg meg ikke nevneverdig. Indiespill i mine øyner (min mening) er gøy i 3 timer før jeg går på veggen av kjedsomhet.

 

Indiespill er bra for dem som liker slikt, er ikke helt der jeg hører hjemme.

Angående diskusjoner om F-boys er bare latterlig.

Dem finnes overalt hvor hen om man liker fotballlag, sykkellag "team Quickstep :tease: ", eller i alle typer hobbyer/lidenskaper.

Audi F-boys eller LADA f-boys, Man Utd boys vs Liverpool boys, jada er lei å se sutringa av enkelte i alle tråder her inne.

 

Bare la være å svare på dem så blir alt så mye bedre.

Jeg var klar til å akseptere alt Microsoft gjorde for noen måneder siden, er altfor glad i spill til å skippe unna en maskin bare fordi den "hadde" restriksjoner.

Gleder meg til november når X1/PS4 kommer ut, begge skal i setupen min, sammen med PC og Wii U'en.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Så ifølge deg så er skaden alt gjordt, 5 mnd før release? Folk kan ikke prøve en ide, finne ut at det ikke funker så bra som de trodde og rette opp feilen. Dette da igjen FØR problemet har oppstatt. Blir jo som å sammenligne at man går igjennom eksamensvarene sine en gang til før man leverer inn papirene. Men ifølge deg er dette allerede for sent?

Ja, det er det jeg sier, det er allerede for sent. Jeg bruker ikke en krone på xbox.

Lenke til kommentar
Litt for sent dette, blir nok ikke noen xbox uansett hva de finner på av lappesaker nå i ettertid.
Så ifølge deg så er skaden alt gjordt, 5 mnd før release? Folk kan ikke prøve en ide, finne ut at det ikke funker så bra som de trodde og rette opp feilen. Dette da igjen FØR problemet har oppstatt. Blir jo som å sammenligne at man går igjennom eksamensvarene sine en gang til før man leverer inn papirene. Men ifølge deg er dette allerede for sent?

 

Kunne like gått slått meg med knytteneven får å se om de omtaler meg til å kjøpe produktet deres, for senere å gjøre helomvending og ikke be om Unnskyld engang. Hva med folk som bestilte xbox one før 180.....hva med dem som stolte på det MS sa at de revolusjonerer spille verden osv og bare for å ombestemme seg si at nei det er nå etter 180 at vi revolusjonerer spill verdenen. De prater dritt bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...