Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du laster ned Zip filen fra nettsiden (jeg bruker streamtvnow). Trykker på Watch. Under ser du alternativer
"3) We also have a KODI (XBMC) Plugin available for those with Raspberry Pi’s and other devices supporting that.

Main Repo: Click HERE"

Trykk på here, du får ned en zip fil som du legger inn i kodi programmet. 

Link for setup

(kanskje ikke så bra video, men skal være lett)

Endret av winmedi
  • Liker 1
Skrevet

Plug-in for Plex feiler, får ikke gått inn på nettsiden heller.

​Får ikke castet Kodi fra mobilen til Chromecast.

Venter litt til og ser om det ordner seg, ellers blir det kamp på bitteliten skjerm i dag.

Skrevet (endret)

Ja, nettsiden er nede igjen. Merkelig at de ikke har kommet med en oppdatering på twitter slik de vanligvis gjør når det er problemer.

Når det er sagt så fungerer det helt strålende i Kodi, så har dere mulighet til å få det inn så gjør det.

Edit:

Endret av ProphetSe7en
Skrevet (endret)

Bæsj. Tror jeg gir opp SS nå, Sky har sett ut som det blir filma med en kalkulator de siste ukene uansett og NBC orker jeg ikke. Nå funker det ikke i det hele tatt. Får se hvordan det blir med CL til uka.

Endret av Snikpellik
Skrevet

Enig, vurderer å gi det opp jeg også. Noen som har noen erfaringer med gavekorttorget.no? Ser de selger 3mnd sumo abb til 799,- (evt 899 for sumo total).

Skrevet

Dødsforbøyd med SS. Feil i dag for første gang for meg, ingenting å stresse med for 90 kroner i måneden. Kvaliteten er ikke topp, men det gjør at jeg slipper 1000 kroner i måneden for å se fotball.

• Liker 1
Skrevet

Får teste en periode med Kodi, har stort sett bare brukt nettsida og har det vørt litt krøll og dårlig kvalitet. Men ser bedre ut nå i Kodi, på Goalrush-kanalen iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...