Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Men nå har vel de ferreste TV2 Sumo aktivt hele året, iallefall sports delen. Men alikevel ikke så dumt for oss som bor i nærheten av Oslo, kan jo hende man skal kjøpe seg bolig i Oslo engang uansett.

For de som bor i Oslo, burde det jo ikke være noe grunn til å ikke være med der uansett egentlig :p

Lenke til kommentar

"Etter at rettighetshaverne av Premier League bestemte seg for å begrense antall kamper som kan vises samtidig på lørdager klokka 16 i Europa har tilgang til de "mindre" lagene blitt betydelig svekket. Jeg antar at frustrasjonen for mange har vært stor. Min løsning på å kunne følge Fulham uke inn og uke ut blir derfor å benytte den arabiske TV-stasjonen Al Jazeera Sport som i tillegg til å ha rettighetene til samtlige 360 Premier League-kamper også har en smørbrødliste uten like hva gjelder fotballrettigheter i Europa (se liste). Prisen for tilgangen hos Al Jazeera Sport er $135 USD per år. Altså godt under de 1000,- VG i går omtalte som minstepris for å følge all fotball per mnd hos norske rettighetstilbydere." - http://ffcnorway.no/forum/viewtopic.php?f=8&t=85

 

Er en guide der til hvordan man setter alt opp. Virker veldig greit. Om det bryter med retningslinjene kan jeg fjerne linken. Lommeboken min roper ihvertfall hurra.

Lenke til kommentar

Han gav et lite tips på det nederst:

 

"Du må ALLTID ha SmartDNS og deres DNS-innstillinger for å kunne navigere deg rundt på Al Jaazera Sport og få tilgang til innholdet. Et lite tips er likevel å endre tilbake til dine egne eksisterende DNS-innstillinger når du har funnet kampen du skal se på. Dette hindrer at tregheter ved SmartDNS kan gi overføringen dårlig kvalitet."

 

Vet ikke hvor bra det fungerer men.

Lenke til kommentar

Med SmartDNS fra Overplay så funker Al Jazeera kjempe bra. Lagger ikke, men dog så er det ikke HD på kampene. Skal dere ha HD må dere kjøpe HD-kanelen som tillegg. Men om det funker med SD kvalitet så funker det ypperlig. Brukere dere kun VPN så blir det for mye lag, så SmartDNS er egentlig den eneste muligheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...