Gå til innhold

[Løst] Rart spørsmål - Mass Effect 2 eller Half-Life 2?


  

32 stemmer

  1. 1. HL2 eller ME2?

    • Half-Life 2
      16
    • Mass Effect 2
      16


Anbefalte innlegg

Jeg vet, jeg vet: disse spillene kan ikke en gang sammenlignes. Half-Life 2 er superior king of the hill, ingen spill kan nå det til beltespenna. Men jeg har aldri skjønt greia med det.

 

Nå står jeg her med 20€ i Steam-lommeboka, og lurer på hvilket spill jeg skal velge. Jeg er ingen stor fan av FPS, men er ekstremt glad i rollespill, Mass Effect 3 og tredjepersons-skytespill. Likevel sier alle folka jeg har spurt at jeg skal velge HL2...

 

Klarer ikke velge selv, har utrolig dårlig beslutningsevne.. Hva burde jeg velge? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half-Life er kvalitet gjennom hele fjøla.

Mass Effect spillene er litt variabel. Første spillet er godt RPG, så blir det mer og mer rein fps.

mass effect kan aldri bli et fps siden det er tredje person

 

jeg kjøpte trilogien til mass effect som kom for litt siden koste meg velldig. men har mange replays av half life 2. som nevt over i tråden så hadde jeg nokk ventet til sommer salget.

Lenke til kommentar

Half-Life 2 er bra, men ikke noen ubestridt ener, og du er ikke forpliktet til å like det. Jeg synes ærlig talt det er litt kjedelig. Jeg kan gifte det til deg på Steam, så slipper du å tenke på det. Send meg brukeren din på PM. Nå stikker jeg på fylla, så om du ikke gjør det umiddelbart er det ikke sikkert jeg får fikset det før i morgen.

Lenke til kommentar

Sant det, snart sommersalg på Steam! Da får jeg sikkert plukka opp begge to om jeg er heldig! Noen idè om når salget starter?

 

Noen som vet når sommer salget starter? Gleder meg.. :p

 

Previous steam summer sale start dates …

June 24, 2010 (Thursday)

June 30, 2011 (Thursday)

July 12, 2012 (Thursday)

Rundt om i disse tidsperiodene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen stor fan av FPS, men er ekstremt glad i rollespill, Mass Effect 3 og tredjepersons-skytespill.

Du svarte selv :) Digga du ME3, liker du også ME2. Hele serien er flott, selv om ME1 føles litt klumsete å spille (rent spillteknisk).

 

Selv om "folk" anbefaler HL2, ville jeg i din situasjon kjøpt ME2. Fantastisk spill!

 

PS: 9/10 på Gamer

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt begge spillene, men Half-Life 2 har en egen plass i hjertet mitt. Jeg elsker hvordan de har greid å fange alt fra følelsen av undertrykkede mennesker, til all sci-fi'en spillet. Men det har nok noe med å gjøre at jeg alltid har vært gira på Half-Life serien da. Vil kalle det et fps med røtter i gamleklassen.

Lenke til kommentar

Half Life 2 var et endeløs gå-spill.............there, I said it

Jeg fikk lyst til å si noe.

 

Men for å holde det på et profesjonelt nivå så må jeg få legge til at man går i fra Punkt A til punkt B i omtrent alle spill, uansett om man kjører, flyr, skal klare mål.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...